Expedia.comUSD 131
ScandicHotels.comUSD 131
FindHotelUSD 131
Anmeldt 15. mars 2022

Ankommer Scandic Hammerfest på fredags ettermiddag, og blir møtt av kjempehyggelig betjening! Får oss til å føle oss velkommen. Kjempefint hotellrom med nydelig utsikt. Frokosten var super. Generelt veldig god service og stemning, og vi blir å bruke dette hotellet flere ganger!

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, HeleneIsaksen
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2022

Kjære HeleneIsaksen,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Du er varmt velkommen tilbake.

Vennlig hilsen

Anmeldt 12. februar 2022

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 20. november 2021

Dato for oppholdet: november 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 13. september 2021

Hotellet var bra, men vi fikk litt vanskeligheter med blant annet nøklene til rommet. Bunnet vel ut i litt dårlig kommunikasjon mellom meg og resepsjonisten. Men alt løste seg greit nok.
Frokosten var av de absolutt bedre, og helt etter min smak. Stor bakke med bacon og til og med tran! Det har jeg ikke sett hverken før eller siden.
Det eksotiske innslaget til frokosten bestod i at det gikk en flott rein og beitet like utenfor vinduet. :-)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, LightPacker208733
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Hei LightPacker208733,

takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at dere ble fornøyd med oppeholdet.
Kjempeflott med litt safari til frokosten. Håper dere får anledning å besøke oss snart igjen :)

Vennlig hilsen

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske sentralt i Hammerfest sentrum, men likevel med gode parkeringsmuligheter. Ganske lun og fin atmosfære i lobbyen og rask og enkel effektuering i resepsjonen. Litt knirkete og trang heis ned til vårt rom, noe i alle fall niåringen reagerte på. Romslig og tilsynelatende nyoppussede rom for oss tre (foreldre + barn på ni), men måtte be om sengetøy og håndkle til niåringen, ettersom det ikke var ordnet ved ankomst.
Servicevennlige ansatte, trivelig interiør, og god kapasitet på frokosten. Litt trangt for min smak akkurat rundt maten mtp. koronatiltak, men god plass ved bordene. Faktisk ikke stekte egg igjen da jeg skulle lage meg en engelsk frokost, noe jeg knapt har opplevd på noe hotell. Men eggerøre og bacon var det plenty av, så det berget dagen. Ellers bra utvalg, og croissanter trekker bestandig opp. Treningsrom i kjelleren var greit utstyrt og renholdet tilsynelatende ivaretatt der også.
Alt i alt et fint opphold uten de store negative merknadene. Kan trygt anbefales.

Romtips: En liten kjøretur opp til Salen for å se på utsikten over byen og havområdene utenfor anbefales.
Takk, notlobtorbok
Bjorn Utne, Other på Scandic Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei
Takk for hyggelig tilbakemelding. Frokosten vår får vi gode tilbakemelding på, noen små skjær i sjøen inn i mellom når f.eks mange kommer samtidig (f.eks tomt for egg :-), ryddioing). Men i det store og hele bra. Du må komme tilbake i 2023 for da ligger vi an til å få nye heiser (vi gleder oss). Men at det manglet sengetøy er veldig dumt, dette beklager vi så mye. Veldig bra at dere ellers hadde et hyggelig opphold hos oss. Fortsatt god sommer :-)