Destinia.com
eDreams
ZenHotels.com
Snaptravel
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Blir ufrivillig innlosjert i disse slitne brakkene via ny oppdragsgiver. Frokosten er helt ok. Betjeningen er hyggelig. De har lite å tilby i resepsjonen av spiselig, 2 km til nærmeste butikk/cafe/kiosk ol.
Rommene er slitt og det er "kastet" inn litt møbler og baderomsinnredning.
De har IKKE ventilasjon på rommene og vinduet lar seg åpne kun på liten åpning, det er uansett beliggende i ett område med glupske mygg på strls med flaggermus så man må velge mellom pest og kolera. Bildene viser stoler som passer best på Fretex-utsalg og bad hvor man må klatre over toalettet for å komme inn.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Sigmund A
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Pga kansellert fly ble jfg nødt til å overnatte en natt ekstra . Skytterhuset hadde plass mat på kvelden samt frokost. Helt grritt uten noen form for luksus. I det hele tatt var det kun for en seng å sove i.

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, aslea2017
Anmeldt 29. juli 2015

Greit sted for overnatting. Forholdsvis kort gåavstand til sentrum. Enkelt rom med tynne gardiner. Passer dårlig i denne delen av verden hvor natten er rimelig lys. Enkelt men helt grei frokost. Overnatting kanskje i dyreste laget i forhold til hva man får igjen.

Romtips: Rom mot nord
Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 4711Gram
Anmeldt 1. juli 2015 via mobile enheter

Et helt standard overnattingstilbud. Ikke så veldig god atmosfære. Maten var helt ok, rommene var ordinære men rene. Litt stiv pris for overnatting (1095) men de andre hotellene i byen er langt dyrere. Sti fra hotellet over fjellet og til sentrum kan anbefales ("gammelveien").

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, geirh810
Anmeldt 8. juni 2015 via mobile enheter

Mange arbeidere i petroleumsvirksomheter bor på dette hotellet, og rommene er slitt. Hyggelig betjening som får en til å føle seg velkommen, og maten er bra, tatt i betraktning at det er "kantine mat" for arbeidere. To varme måltider å velge mellom, og maten smakte godt.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Marius H