“Kveldsmat med lite smak”
Anmeldelse av Dickson

Dickson
Vurdert som nr. 6 av 18 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære der måltidene ble pent presentert. Porsjonene er rause i størrelse, men ble litt skuffet over at det ikke var mer smak på hovedetten.
Desserten stod heller ikke til forventningene, da man forventet en søt crėme brûlee som i stedenfor var salt. Cashewnøtter på toppen som i seg selv var bra, og hadde gitt en fin balanse så sant resten av brûleen hadde vært søt og med mer ekte vaniljesmak.

1  Takk, Chrizz S

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

God mat, god service.
Her smaker maten godt, den koster kansje en del, men det er verdt pengene.
Det som er spesielt, er at det virker som man får mer mat på take away en å sitte i restauranten.
Men er en koselig restaurant å sitte i, god stemning i kinesisk stil
Abselutt vert å prøve

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sveinivarc3
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Her var det god mat, flott betjening og god service.
Spiser sjelden på kinarestauranten, men når jeg vil ha god rask mat er det bra og det leverte den her..
Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Runar W
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Kan absolutt anbefales, en av de bedre kinaresturangene jeg har spist på. Koselig betjening er det også.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Thomas H
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Kom helt tilfeldig over denne hyggelige familiererestoraunt og spiste fra buffeten som de har på søndager. Maten var pent presentert, smakte godt og det var bra utvalg! Spiste til vi nesten sprakk
Ekstra poeng for fin dekor og hyggelige folk på jobb!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Ksenia N

Reisende som så på Dickson, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Dickson? Del dine erfaringer!