“Anbefales ikke”

Finnmark Pizza Restaurant AS
Vurdert som nr. 16 av 20 Restauranter i Hammerfest
Kjøkken: Grill, Italiensk, Norsk
Anmeldt 11. september 2021

Dårlig mat. Dårlig service. Dårlig lokalet. Det er synd å si det, men det er noe av det dårligste jeg har besøkt å spist på.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, GordonRamseys

Anmeldt 24. mai 2020

Verste service vi opplevd...
Dem la på mens vi bestilt,prøvd å ringer 2 ganger uten svaret
Elendig...

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Pathfinder400136
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Kom inn i en tom resturante og det tokk nesten 5min før eg fikk hjelp eller bord
Maten er ikkje det beste eg har spist til 181kr (kebab tallerken og 0.5brus)
Om man skal toppe kransekaka så luktet det dessverre svette av betjeningen

Dato for besøk: september 2017
Takk, sveinivarc3
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Maten var grei, manglet brød til salaten noe de ikke reagerte på når det ble nevnt. Servicen var utrolig slapp.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Frode J
Anmeldt 14. februar 2017

Denne har skiftet navn.
Maten var kjempegod. Vi bestilte 3 forskjellige retter, og tok en smak av hverandres retter. Både rullekebab, kebabtallerken og biffstrimler falt i smak.
Det som var synd, var at det satte seg skikkelig lukt i klærne. Unødvendig å måtte vaske klærne da vi kom hjem. Vi sløyfet planen om å dra dit på pizza dagen etter nettopp pga det.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, EirikT233

Reisende som så på Finnmark Pizza Restaurant AS, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Finnmark Pizza Restaurant AS? Del dine erfaringer!