Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Knall bra hotell å service. Mye for pengene må bare dra å se den flotte naturen der oppe å nordlyset. Ps bestill på hjemmesiden demnes så et frokost inkludert i prisen. Billigere en disse andre sidene.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Rene H
Anmeldt 22. januar 2018

Gode senger, fin utsikt, god mat, bra rengjøring, behagelig personale, enkel utsjekk.
Dette er er nytt hotell. Det synes på rommet, badet, gangene og heisen. Alt fremstår rent og helt. Bra hotell. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, brochj
Anmeldt 14. desember 2017

Greie rom, rent og pent og veldig hyggelig personale! De var oppmerksomme og effektive. og Frokosten var nydelig, med nybakt brød, fersk frukt og mye annet godt. Bedre enn det jeg har fått på lenge. Rommene har det mest nødvendige, og er veldig greie når man er ute på farten hele dagen. Flott og nyoppusset, og moderne stil. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 20maritl
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Måtte ta inn på smart hotellet da flyet ble innstilt. Vi var mange som måtte ha rom, slik at jeg er klar over at det ble mye på en person som hadde nattevakt, men, flere av oss fikk skitne rom som ikke har blitt skiftet sengklær/uten sengklær. Etter å ha byttet rom, fikk jeg et rom som så rent ut. Jeg skulle bare en tur på toalettet før jeg la meg. I toalettet var det noen som hadde vært på doet uten å skylt ned.. meget skuffende jeg orket ikke bytte rom- nok en gang, så det fikk bare være. Hotellet skal ha pluss for god seng og vennlig betjening på morgenen etter.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Frkvold
Smartvert S, General Manager på Smarthotel Hammerfest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold. Jeg beklager at det vi ikke hadde ting på stell.

Det ble nok noe hektisk for nattevakten når dere kom som nevnt, at rommet du endte på ikke var ordentlig rent er ikke slik det skal være hos oss.

Igjen, beklager at vi ikke innfridde denne gang, men vi håper du ønsker å komme tilbake ved neste anledning slik at vi får muligheten til å rette opp inntrykket.

Du er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. desember 2017

Bra og rimelig hotell. Svært dårlig at det ikke holdes av bord til hotellets gjester i restauranten. Jeg booket inn ca kl 16.00 og var ikke fornøyd med at jeg måtte gå inn til sentrum for å spise middag.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, IngeL508

Hei Inger,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, dette er viktig for oss da dette er eneste måte vi kan utvikle oss videre.

Når det gjelder bord i restauranten så har ikke hotellet mulighet til å holde av bord til gjester, vi har 164 rom og restauranten har plass til ca. 100 gjester.
Men det var ledige bord denne kvelden, men kanskje ikke det tidspunktet du ønsket?
Vi er inne i julebord sesongen som gjør at det er litt ekstra trøkk, beklager at vi ikke klarte å innfri denne gangen.

Hilsen
Lars Erik Engstrøm