Irene Thomassen
0.5 km fra Smarthotel Hammerfest
  • Algotels
0.3 km fra Smarthotel Hammerfest
Bar/lounge
Nice shade due to long daylight hours.
  • Lol.travel
0.0 km fra Smarthotel Hammerfest
79.7 km fra Smarthotel Hammerfest
Se flere hoteller i Hammerfest
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fikk vi tildelt av Widerøe pga kansellering. Innsjekk var supertreg, vi ventet over 30 min på at resepsjonist skulle komme. Det gikk greit da de har blide og imøtekommende ansatte. Hotellrommet var knøtt-lite men fungerte bra for en natt. Rent og pent.

2  Takk, ChristinK966
Anmeldt 23. mars 2020

Dette hotellet er absolutt å foretrekke om du vil ha et greit rom til en billig penge. Rensligheten er fin og rommene greie. Kan være litt små, men man er ikke så mye på rommene, de fleste av oss hvert fall.

Er vel ikke så mye mer å si. Bildene taler for seg selv.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Sodd79
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Flott frokost buffet. Nytt og moderne hotell og det betyr at man har lagt vekt på en moderne og ungdommelig stil, som ligger langt fra tradisjonelle luksus hoteller. Ligger på brygga, men hotellet burde ha vært bygget og snudd 90 grader så rommene hadde hatt sjøutsikt. Kan trygt anbefales !

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er veldig flott. Greit med restaurant i hotellet. God mat og hyggelig og god service. Gikk innpå siden her for å se om det er flere som har opplevet at det har vært enormt røykelukt igjennom ventilasjonen på rommene. Jeg har nesten tilbragt 14 dager på dette hotellet nå og har lagt meg med hodepine opptil flere netter. Jeg har byttet rom 3 ganger og de ansatte har vært behjelpelige med dette. Men hjelper lite å bytte rom hvis det står folk å røyker ved inntaket av ventilasjonen til hotellet. Neste gang kommer jeg nok dessverre til å skjekke inn på Thon hotell eller Scandic i steden for. Tar ikke sjans å ligge våken på nettene pga hodepine forårsaket av røyklukt på rommet.

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, Silje Margit L
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Nyt og fresh. Kjempegode senger. Fantastisk frokost. Den beste restauranten i Hammerfest. Rimelig er hotellet også. Eneste ulempen er kanskje at rommene er litt små, men da kan du jo oppgradere til en av suitene som ligger ut mot sjøen. Da får du et rom du garantert ikke kommer til å glemme!!!!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 293arents