“Take away”
Anmeldelse av Niri Sushi & Dinner

Niri Sushi & Dinner
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Lettvint bestilling på nett, der hvor en får beskjed med en gang om de er utsolgt for noe. Maten er ferdig til rett tid. Sushien er kjempegod, mange varierte smaker. Anbefales.

1  Takk, Randi E

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Biffen var aldeles perfekt, og japanske pannekaker med is kan jeg på det sterkeste anbefale. Vi garantert tilbake

1  Takk, skl19622019
Anmeldt 22. januar 2019

Har vært her flere ganger. Blir aldri skuffet. Svært god sushi til en grei pris. Bra utvalg.Trivelig personale.

2  Takk, Karl-Johan B
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Har spist sushi ru DT i hele Skandinavia og dette er helt klart topp 3 av beste sushi. Servicen er alltid god!

1  Takk, ragnhildw2015
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Med god mat og kort ventetid er det til å anbefale på det sterkeste! Niri er blitt skrytt opp i sky av lokalværinger og leverer! Kommer definitivt tilbake :)

1  Takk, Fearless717797

Reisende som så på Niri Sushi & Dinner, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Niri Sushi & Dinner? Del dine erfaringer!