“Må gjentas snart ”
Anmeldelse av Niri Sushi & Dinner

Niri Sushi & Dinner
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Var der med venninner og vi fikk fantastisk god sushi og ikke minst gode anbefalinger og service.Anbefales på det sterkeste

1  Takk, 680piaj

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Et av de beste sushimåltidene jeg har hatt. Ferske og gode råvarer, og flott presentasjon. Kommer garantert tilbake

1  Takk, L3733YQlarsb
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Lettvint bestilling på nett, der hvor en får beskjed med en gang om de er utsolgt for noe. Maten er ferdig til rett tid. Sushien er kjempegod, mange varierte smaker. Anbefales.

1  Takk, Randi E
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Biffen var aldeles perfekt, og japanske pannekaker med is kan jeg på det sterkeste anbefale. Vi garantert tilbake

1  Takk, skl19622019
Anmeldt 22. januar 2019

Har vært her flere ganger. Blir aldri skuffet. Svært god sushi til en grei pris. Bra utvalg.Trivelig personale.

2  Takk, Karl-Johan B

Reisende som så på Niri Sushi & Dinner, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Niri Sushi & Dinner? Del dine erfaringer!