“Super sushi!”
Anmeldelse av Niri Sushi & Dinner

Niri Sushi & Dinner
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra sushi! Hyggelig betjening og fint lokale. Perfekt beliggenhet i sentrum, anbefales! Jeg kommer gjerne igjen.

Takk, Ann-Kristin R

Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

God sushi, god service, god vin og fornuftig pris. Sentral beliggenhet. De ansatte var veldig hyggelig. Anbefales!

Dato for besøk: april 2021
Takk, hugorU1336EU
Anmeldt 11. april 2021

Nydelig sushi i hyggelige omgivelser med service innstilte ansatte.
Kommer til å besøke denne restauranten ved hver anledning en er i Hammerfest.

Dato for besøk: april 2021
Takk, josteinr2020
Anmeldt 23. februar 2021 via mobile enheter

Som søring som kommer opp på ferie, er det alltid like gøy å komme å spise sushi på Niri! Nydelige råvarer, fantastisk smak, og hyggelig betjening. Er uten tvil den beste sushien jeg har spist og topper alt vi har i Oslo på smak! Gleder meg til neste gang:)

Dato for besøk: februar 2021
Takk, alexandermolmann
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig og imøtekommende betjening.

Noen spennende makiruller med blant annet jordbær som var Ok å smake, men litt kræsj av smaker. Sashimi og nigiri var meget gode. Fritert maki smakte utsøkt.

Dessertene var på det jevne.

Dato for besøk: august 2020
Takk, andershr-hr

Reisende som så på Niri Sushi & Dinner, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Niri Sushi & Dinner? Del dine erfaringer!