“Super mat!”
Anmeldelse av Du Verden Matbar

Du Verden Matbar
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 15. januar 2019

Utrolig god renisdyrsfilet. Jeg kan også anbefale hamburgeren hvis man vil ha et billigere alternativ.

Takk, Runar K

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Her liker jeg meg. Kjempegod mat. Bra vin har de også. Og utrolig hyggelig betjening. Pluss en fantastisk beliggenhet, helt på bryggekanten med store vinduer. Er du i tvil: gå hit!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 293arents
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

2 greie måltider på denne restauranten med fin beliggenhet på kaia. Litt uklar meny med både fiskeretter og burger. God service

Takk, 539janv
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Koselig lokale med en rolig atmosfære. Veldig smakfull og god mat. Er du på utkikk etter en av dei beste matopplevelsene i byen er dette stedet.
Litt ventetid på servering.

1  Takk, Chrizz S
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Lokalene var en positiv overraskelse. Hyggelig lokale med den flotteste utsikt over havna og byen. Servicen var litt på etterskudd, men bra nok. Det var maten som var problemet denne kvelden. Reinkjøtt kan de nok lage i Hammerfest, tenkte jeg, men det kunne de ikke her. Kjøttet var overstekt, og smakte knapt rein. Det fløt i en tynn, smakløs saus og var servert med enorme mengder gulrøtter. Det var ikke på noen måte krydret, og alt i alt bare trist. Vi burde sendt maten ut igjen, men vi orket ikke vente så lenge og var dessuten tvilende til at et nytt forsøk ville gitt et bedre resultat. Synd, for stedet var fint.

Takk, asbj_rnf

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!