“Flott atmosfære og god tapas”
Anmeldelse av Du Verden Matbar

Du Verden Matbar
Bestill bord
man. 18.10.
20:00
Vurdert som nr. 4 av 18 Restauranter i Hammerfest
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger flott til på kaikanten. Høyt under taket og fine lokaler.

God tapas tallerken og hyggelig servering

Dato for besøk: august 2020
Takk, andershr-hr

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vår servitør blid og imøtekommende. Vi satt i en krok for oss selv med fin utsikt mot kaia. Vi ble godt ivaretatt av servitør. Maten var nydelig og desserten var en god porsjon. Stappmett og fornøyd!

2  Takk, ChristinK966
Anmeldt 23. juli 2020

Min referanse var Grillet Tørrfisk fra Du Verden i Alta dagen før som var en Gastronomisk opplevelse. Her i Hammerfest var det ikke en gastronomisk reise, men de er absolutt inne på noe, og det er greit at det ikke er helt likt. Kjekke folk, og det er flott å se at det serveres noe annet en Kebab, hambuger , chips og Chop chui o.l. Norge har gode råvarer, vi trenger bare flere som Du Verden til å få presentert det. skulle jeg si noe så er det å få inn flere gode fiskeretter. Jeg har lagt om og vil nå bruke smart hotell som mitt hotell i Hammerfest for å bare å gå i kjelleren å få skikkelig mat

1  Takk, Frode L
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fikk beskjed om at kjøkkenet stengte kl 2100. Vi kom 20.45 og fikk ikke bestilt mat. Det er dårlig.........!

Takk, Marius T
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i utgangspunktet litt skeptisk til stedet da vi hadde lest dårlige anmeldelser fra tidligere på dagen. Men kvelden ble en suksess. Vi valgte to tapas tallerkner, totalt 8 forskjellige retter. Det var mer enn nok mat for to. Alle rettene var gode. Super service gjennom hele kvelden til tross for helt full restaurant. Anbefales.

2  Takk, TineH71

Reisende som så på Du Verden Matbar, så også på

Hammerfest, Hammerfest kommune

Har du vært i Du Verden Matbar? Del dine erfaringer!