“Man føler seg kanskje lurt?”
Anmeldelse av Opticom

Opticom
Vurdert som nr. 4 av 10 Restauranter i Vadsø
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 13. desember 2018

Vi var 3 kollegaer som ville prøve konseptet Spis for 100kr, som går i mange byer i Norge. I dag var det finnebiff, potetmos, saus, og tyttebær.
Et artig tiltak, men på Opticom får man altså så små porsjoner, at det ville ikke mettet et lite barn engang.
Min ene kollega bestilte en hamburger med pommes frites, og den andre en ekstra porsjon med finnebiff. Etter å ha spist opp det lille som var på tallerkenen!
Jeg fikk min porsjon litt senere, og la merke til flere kunder som klagde på størrelsen på porsjonene. En dame fikk fylt på mere på 4-5stk.
Jeg nevnte for servitøren at porsjonen var alt for liten. Da kommer eieren ut i lokalet, og sier: Joda. Den porsjonen er på 120gr finnebiff, som den skal være. Vi betaler kr279.- per kg. Jeg spør: Du vil altså ikke fylle på litt mere kjøtt? Jeg legger merke til flere som klager på størrelsen. Eieren svarer: Nei. Den porsjonen er som den skal være, og ja, vi har fått etpar klager ja.
Min mikroskopiske porsjon fylte nesten 4 gafler. Det meste var champignon og saus. Potetmos var det rikelig med. Litt tyttebær.
Å møte kunden når kunden tydeligvis ikke er fornøyd, virker som helt fremmed for Opticom.
Det finnes heldigvis flere andre plasser å spise på i Vadsø, (Pål’s eller Indigo). Jeg har prøvd begge, og de serverer rikelige porsjoner med god mat.

1  Takk, N4695BPerice

Anmeldt 31. oktober 2018

Store lokaler. Bar med hyggelig betjening. Serverer mat også. Relativt høye priser. Stille og rolig til utpå kvelden.

Takk, maestroaamann
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Det er det jeg vil beskrive burgeren som. Ikke bare vet de å ta seg betalt som en gastroresturant, men de har lagt opp hele bedriften som det. Sannheten er at de serverer burgere som ville gjort en bensinstasjon langs en indre vei på Vestlandet,flau. Dette holder ikke mål. Og ro ned på burgrdressingen. Vær så snill!

Takk, Mag E
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Spiste lunch her i forbindelse med en jobbreise . Rask servering og veldig serviceinnstilt betjening . Passe stor porsjon og min omelett med ost og skinke smakte helt upåklagelig ! Kommer gjerne igjen.

Takk, Hege Elisabeth B
Anmeldt 23. august 2018

Opticom, ligger ert ved råduset og greit med å få parkering rett ved senteret.
God og rimelig mye mat, hyggelig betjening og flott service. Til en grei pris.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Leif W

Reisende som så på Opticom, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Opticom? Del dine erfaringer!