“God mat - anbefales! ”

Vurdert som nr. 4 av 10 Restauranter i Vadsø
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære, hyggelige ansatte og veldig god mat! Vi spiste både italiensk og amerikansk pizza. Kort ventetid og fine priser var det også. Anbefaler et besøk hit hvis du er i Vadsø.

Takk, tiril2019

Anmeldt 21. oktober 2020

Hyggelig restarant. Mye å velge mellom på menyen. Maten er godt tilberedt og den har nydelige, rike smaker. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Bruckner70
Anmeldt 23. august 2020

Var og spiste lunch der en lørdag i august. Bestilte baguette med laks, og den smeltet på tunga, omeletten med skinke og ost var en stor porsjon med masse salat og paprika. Og prisene var lavere enn i oslo, der vi bor. Og toilettene var en drøm, kjempestore og veldig rene. Vi kommer gjerne igjen

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, cathrine k
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Flott plass. Flinke og raske servitører.
Kjøpte Rucula pizzaen med hvit saus på. En kjempe overaskelse. Var virkeli godt.

Takk, raymondh104
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Opticom berget oss som besøkte byen en mandag i slutten av juli. Stedet var det eneste som holdt åpent denne kvelden (med et mulig unntak for Indigo), og tilbød helt OK mat for oss veifarende. Betjeninga var hyggelig og interiøret lunt og trivelig. Bra jobba, Opticom, dere reddet inntrykket av Vadsø som besøksmål i ferien. :-)

1  Takk, FrkFi

Reisende som så på Opticom, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Opticom? Del dine erfaringer!