En fin by med mange slags aktiviteter, mest utendørs

Anmeldt 3. juni 2019
halgeirr2018
Vadsø, Norge
Severdigheter.

Anmeldt 5. juli 2018
mla117
Finnsnes, Norge

Anmeldt 3. juni 2019

Kanskje ser jeg byen med litt skjeve briller siden jeg bor i den, men vil anbefale stedet på det sterkeste, spesielt for de som liker friluftsliv, jakt, fiske og fuglekikking. Her er det mange muligheter som de som har interesser innenfor det jeg nevner.

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, halgeirr2018
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Greit å få med seg når man først er i Vadsø. Fin kveldstur gjennom en rolig by. Her er faktisk en del ting å se på. Utsikten til havet er fantastisk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, mla117
Anmeldt 12. oktober 2016

Dette er et fint minne om innvandringen av finner i området, pent satt i en park/trapp. Vel verdt å få med seg om en er innom

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, hohygen