“Ett sted med sjel”
Anmeldelse av Bajasso

Bajasso
Vurdert som nr. 6 av 9 Restauranter i Vadsø
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bajasso har god service, pizza og er ett koselig sted i Vadsø. Atmosfæren er upåklagelig.
Bajasso arrangerer også quiz.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ikkelett

Anmeldt 3. juli 2019

Hyggelig pub med koselig atmosfære. spesielt hyggelig bartender som kjenner stedet og kan fortelle om Vadsø.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Yngve T
Anmeldt 16. juni 2019

En populær pub hvor det er lett å komme i prat med andre gjester. Pizza for den som er sulten. Viser sport på tv.

Takk, maestroaamann
Anmeldt 3. juni 2019

Dette er en god gammeldags pub, så ikke forvent en gourmet-restaurant. De har mange forskjellige aktiviteter; ofte live-musikk, quiz, og ikke minst fotball på storskjerm. Vi har bestilt pizza flere ganger, og aldri blitt skuffet. Litt trekk for litt for mørke lokaler etter min smak.

Dato for besøk: juni 2019
3  Takk, halgeirr2018
Anmeldt 31. oktober 2018

God gammeldags pub. Alle rettigheter. Hyggelig stemning. Viser fotballkamper. Fin beliggenhet. Trivelig betjening.

Takk, maestroaamann

Reisende som så på Bajasso, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Bajasso? Del dine erfaringer!