Fantastisk fiske og krabbetur🐟🦀☀️

En eventyrlig opplevelse med fisking av sei og torsk🐟et glimt av en hval, noen niser og mange... les mer

Anmeldt 6. august 2021
948anjai
En uforglemmelig flott tur!

Hadde en uforglemmelig tur på sjøen med skipper Roar! Fisket med stang, så hval, og fanget... les mer

Anmeldt 3. august 2021
Avassac
Oslo, Norway

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt bra dag. Innom 3 forskjellige plasser med tyske bunkere. Vi så både ørn, delfin, hare og hval.

Takk, 5000Sverre
Safari-Arctic, Eier på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Takk for at Dere valgte å seil med oss. Vi ser fram til å se dere ombord igjen. Hilsen oss på S/Y DET GODE LIV, det lille fartøy for de store opplevelsene.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med heldags båttur med besøk på stillinger fra 2. verdenskrig. Lærerik og fin tur!

Takk, Anders S

Takk for at Dere valgte å seil med oss. Det var en fantastisk tur. Vi ser fram til å se dere ombord igjen. Hilsen oss på S/Y DET GODE LIV, det lille fartøy for de store opplevelsene.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på langtur over Varangerfjorden i 12 timer med omvisning i festningsverk fra 2. verdenskrig. Nydelige folk! Knallbra båt og minner for livet.

Takk, Eirik L

Anmeldt 12. juli 2021

Dato for opplevelse: juli 2021
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: september 2020
Turist-Varanger, Leder  på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2020