En fantastisk opplevelse!

En fantastisk opplevelse på alle måter! Vi fisket og dro kongekrabbeteine, begge deler med bra... les mer

Anmeldt 13. juli 2022
julieejorgensen
Bergen, Norge
Fantastisk fiske og krabbetur🐟🦀☀️

En eventyrlig opplevelse med fisking av sei og torsk🐟et glimt av en hval, noen niser og mange... les mer

Anmeldt 6. august 2021
948anjai

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt bra dag. Innom 3 forskjellige plasser med tyske bunkere. Vi så både ørn, delfin, hare og hval.

Takk, 5000Sverre
Safari-Arctic, Eier på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Takk for at Dere valgte å seil med oss. Vi ser fram til å se dere ombord igjen. Hilsen oss på S/Y DET GODE LIV, det lille fartøy for de store opplevelsene.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med heldags båttur med besøk på stillinger fra 2. verdenskrig. Lærerik og fin tur!

Takk, Anders S

Takk for at Dere valgte å seil med oss. Det var en fantastisk tur. Vi ser fram til å se dere ombord igjen. Hilsen oss på S/Y DET GODE LIV, det lille fartøy for de store opplevelsene.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på langtur over Varangerfjorden i 12 timer med omvisning i festningsverk fra 2. verdenskrig. Nydelige folk! Knallbra båt og minner for livet.

Takk, Eirik L

Anmeldt 12. juni 2023