En herlig tur hvor man glemmer både tid og sted!

Sailing The Good Life er dyktige folk som har seilt jorda rundt og har mye kunnskap. I følge 11... les mer

Anmeldt 2 uker siden
469dinaj
Verdt pengene og mer til

En superfin tur og bra opplegg, virkelig verdt pengene! Veldig god service og veldig trivelig vert... les mer

Anmeldt 2 uker siden
266kaisab

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på en ukes høstferie i Vadsø og Varangerhalvøya og ble Trude og Roar på Sailing the Good Life på kongekrabbefiske. Det var en fantastisk opplevelse vi aldri kommer til å glemme. Våre barn elsket det og gjorde store øyne da fangsten kom ombord. Trude og Roar er kunnskapsrike og profesjonelle og sørget for en flott tur. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, KnutHaakonHansen
Safari-Arctic, Leder  på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei ! Tusen takk for at vi fikk anledning til å ta dere med ut på tur. Håper dere kommer nordover snart. Hilsen Trude og Roar

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Folkens! For en opplevelse, helt topp .
En engasjert, personlig og kunnskapsrik opplevelse - av utvalget av turer tok vi krigshistorisk seilas.
Dette konseptet leverer unike opplevelser.
Observasjon av Springar (en delfinart), nise, vågehval og finnhval var bonus. Fantastisk, terningkast 6.

2  Takk, halgeirr2018

Tusen takk for at dere valgte oss som deres leverandør av opplevelses turen. Vi ser fram til å ha dere med oss ut på tur ved neste anledning. Hilsen Trude og Roar

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Fekk mykje fisk, mykje krabbe, såg kval og spiste knallgod kongekrabbe ved kai.
Suveren service og vertskap!

Takk, vemundu
Turist-Varanger, Leder  på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Tusen takk for at dere valgte oss som leverandør for deres opplevelsesturer. Vi er fram til å seile ut igjen med dere. Mvh oss ombord på S/Y DET GODE LIV

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt bra dag. Innom 3 forskjellige plasser med tyske bunkere. Vi så både ørn, delfin, hare og hval.

Takk, 5000Sverre
Safari-Arctic, Eier på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Takk for at Dere valgte å seil med oss. Vi ser fram til å se dere ombord igjen. Hilsen oss på S/Y DET GODE LIV, det lille fartøy for de store opplevelsene.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med heldags båttur med besøk på stillinger fra 2. verdenskrig. Lærerik og fin tur!

Takk, Anders S

Takk for at Dere valgte å seil med oss. Det var en fantastisk tur. Vi ser fram til å se dere ombord igjen. Hilsen oss på S/Y DET GODE LIV, det lille fartøy for de store opplevelsene.