En fantastisk opplevelse!

En fantastisk opplevelse på alle måter! Vi fisket og dro kongekrabbeteine, begge deler med bra... les mer

Anmeldt 4 uker siden
julieejorgensen
Bergen, Norge
Fantastisk fiske og krabbetur🐟🦀☀️

En eventyrlig opplevelse med fisking av sei og torsk🐟et glimt av en hval, noen niser og mange... les mer

Anmeldt 6. august 2021
948anjai

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig Crew og utrolig gøy å få være med å trekke teiner med kongekrabbe som ble servert ombord:) mens vi ruslet å så på nydelige Bugøynes, tilberedte Trude og Roar et nydelig måltid med kongekrabbe:) Anbefales på det varmeste

Takk, GyriK
Anmeldt 10. juli 2021

Sailing The Good Life er dyktige folk som har seilt jorda rundt og har mye kunnskap. I følge 11 åringen vår, var det å styre båten og å se hvalen turens høydepunkt. Pappaen syntes det å få fisk på kroken var det mest spennende, mens jeg lot meg bli fasinert av kongekrabbene. Vi seilte tilbake og fikk servert kokt kongekrabbe. En herlig dag på sjøen i varmt, fint vær!

Takk, 469dinaj
Anmeldt 10. juli 2021

En superfin tur og bra opplegg, virkelig verdt pengene! Veldig god service og veldig trivelig vert

Takk, 266kaisab
Anmeldt 12. juni 2021

Fantastisk tur fra Vadsø til Bugøynes, som tok litt over 5 timer. Det beste var at man fikk lov til å være med under seiling, samt under fortøyning. Fantastisk vær hadde vi også.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Se_mot_nord
RoarB63, Owner på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Nå seiler vi snart ut på nye opplevelser, velkommen tilbake, det var super hyggelig å seile med dere.
Hilsen oss ombord på S/Y DET GODE LIV "Det lille fartøy for de store opplevelser".

Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde en helt fantastisk dag med hval og kongekrabbe på menyen. Lå i blikkstille vann og så på hvalen leke seg i timer. Nydelige folk med lokalkunnskap og masse gode historier. Anbefales!!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Chrisssa
RoarB63, Owner på Sailing The Good Life, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Tusen takk for at vi fikk dele opplevelsene med Dere.
Hilsen oss ombord på S/Y DET GODE LIV " Det lille fartøy for de store opplevelser"