For en opplevelse!

Anmeldt 9. august 2020
737amalieb
Uforglemmelig, personlig og engasjert, obligatorisk hvis du er i Vadsø

De ansatte byr virkelig på seg selv her, personlig, kunnskapsrik og engasjert. De har et stort... les mer

Anmeldt 3. august 2020
halgeirr2018
Vadsø, Norge

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig tur, fantastisk vertskap. Vi seilte over til Bugøynes og spiste kongekrabber på veien. Tusen takk for turen. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 737amalieb
Anmeldt 3. august 2020

De ansatte byr virkelig på seg selv her, personlig, kunnskapsrik og engasjert.
De har et stort utvalg av turer, vi valgte krigshistorisk seilas, uforglemmelig opplevelse. Det at vi fikk se blant annet Springer, nise, knølhval og ikke minst finnhval på nært hold ble en stor bonus.
Prismessig er det så billig at jeg ikke kan skjønne at de kan tjene penger på dette, 1500 kroner for en tur på 12 timer med bare 6 gjester ombord gjør opplevelsen veldig personlig. De overfyller ikke båten som nettopp bidrar til at alle gjestene blir sett og ivaretatt. Skipperen Roar laget nydelig bacalao til en veldig rimelig penge.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, halgeirr2018