Anmeldt 14. desember 2014

• Opphold: desember 2014, reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anita Elisabeth N, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2015

Anmeldt 23. oktober 2014

Dette er et fint hotell. Ok rom, gode senger. Restauranten har meget god mat, men skjemmes av en iskald trekk som blåser gjennom hele spisesalen og får gardinene til å blafre. Slik var det sist jeg var her også. Den samme trekken er i korridorene.
Naturen her er fantastisk og gir opplevelser man aldri glemmer. Vadsø er en liten by, men har alt man trenger.

Romtips: Prøv å få over 2. Etg mot sjøen. Varangerfjorden og havna er verdt å se.
  • Opphold: oktober 2014, reiste på forretningsreise
1  Takk, pettop549
Anmeldt 13. juni 2014 via mobile enheter

Ikke helt til forventningen når det er Rica.
Stusselig rom, trangt og sparsomt innredet. Elendig renhold, støvet hang i vinduene, gulviltene var grå av støv, det var hybelkaniner i hjørnene på gulvet og på bildet på veggen så det ut til at det hadde snedd. Sopp på badet og en forferdelig lukt. Hotellet var fult så det var ikke mulig å få byttet rom.

Middagen var grei, det samme med frokosten. Fin beliggenhet midt i sentrum.
Møtet med hotellet var greit. Ansatte i resepsjonen var meget hyggelig og imøtekommende.

Opphold: juni 2014
Takk, ahangel67
Anmeldt 18. juli 2013

Ligger fint til når det gjelder å utforske Varangerhalvøyen. Bra rom og grei betjenning.
God mat. Ligger i sentrum av byen. Noe slitt,men ikke noe som skjemte oppholdet.
Fin uteplass når været tillatter det.

Romtips: Få rom mot havnen
  • Opphold: juli 2013, reiste med familie
Takk, Svein J
Anmeldt 29. mai 2013

Besøkte dette hotellet i mai 2013.
Jeg hadde bestilt enkeltrom, men fikk fri oppgradering til et bedre rom da jeg spurte om rom med utsikt mot sjøen.
Rommet var relativt lite, med dobbeltseng, skrivebord og en god stol. Badet var heller ikke stort, men det var pent oppusset og rent.
Restauranten på hotellet ga et tilfredsstillende inntrykk, maten var korrekt tilberedt og smakte godt. Hotellrestauranten ble valgt siden det ikke fantes et eneste annet alternativ i hele Vadsø denne kvelden (bortsett fra burger på Statoil).
Frokosten opplevde jeg som komplett. Det var rikelig av alt man kunne forvente.

Egentlig har jeg lite negativt å si om hotellet, annet enn at det oppleves som veldig ordinært.

Bemanningen kvelden jeg ankom opplevde jeg som problematisk. Én og samme mann måtte betjene resepsjon, restaurant og bar samtidig. Dermed ble det en god del venting for å få bestilt noe å spise. Mannen var hele tiden hyggelig, selv med mye å gjøre. Litt overraskende var det at kokken (som ikke hadde mye å gjøre denne kvelden, vi var ikke mange i restauranten) ikke kunne bidra i restauranten eller baren for å hjelpe den stakkars resepsjonisten/bartenderen/kelneren.

Tips hvis du betaler med kredittkort: be dem fjerne reservasjonen når du forlater hotellet, hvis ikke kan det ta mange dager før det blir gjort.

• Opphold: mai 2013, reiste med venner
Takk, streken