Vardo Hotel(Vardø)
TripAdvisor
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale ordnet kjapt en ekstra natt for oss. Vi fikk ta inn syklene våre i resepsjonsområdet og fikk rom med en gang vi kom. Vi skulle egentlig ventet i 2 timer:) små rom, men rent og pent. Fantastisk frokost! Verdt hele besøket nesten.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Kristin G
Anita Elisabeth N, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2016

Kjære Kristin, dette var en hyggelig tilbakemelding. Hver dag gjør vi det beste vi kan for at våre gjester skal ha det godt her hos oss, vi trives å jobbe sammen og er veldig glade og stolte av det lille hotellet vårt. Derfor varmer det ekstra når våre gjester tar seg tid til å skrive en hyggelig review her på Tripadvisor, takk!

Ha en fortsatt god sommer og velkommen tilbake skal dere være!

Anita Elisabeth Nilsen
general manager

Anmeldt 26. juli 2016

Et hotell med særpreg, utsikt, frisk luft og ikke minst et hyggelig personale. Et hotell jeg ikke har problemer med å anbefale for andre reisende. Det ligger fint til midt i sentrum av Vadsø by, og her har du kort vei til rekreasjonsområder om du ønsker det. Luftskipsmasta, fuglekikking, fiske, trim, ja nær sagt alt du har behov for, for å slappe av. Dette hotellet er en klar nr. 1 i mitt valg når jeg reiser til denne byen.

• Opphold: juli 2016, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TorJohanHjermstad
Anita Elisabeth N, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Kjære Thor Johan, tusen takk for din tilbakemelding. Det er alltid hyggelig å lese at våre gjester setter pris på den vakre naturen Varanger byr på, og ikke minst kjekt å lese at du har trivdes på hotellet vårt.

Vi håper at vi kan få anledning til å ønske deg velkommen tilbake til Varanger og til vårt hotell, - fortsatt god sommer!

Anita Elisabeth Nilsen
general manger

Anmeldt 10. juli 2016

Det er gratis WI-fi. Rommene våre var triste, og enkeltrommet var virkelig enkeltrom med en smal enkeltseng. Men de offentlige rom er moderne og trendy innredet. Frokost-buffeten er flott, - Scandic-kjedens varemerke er alltid store og gode frokostubuffeer! Hotellet ligger sentralt til i byen.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Ingeborg56

Hei og tusen takk for din tilbakemelding! Det var veldig hyggelig å lese at du har satt pris på ditt opphold hos oss. Du har rett i at fra tid til annen vil man ha behov for å renovere sitt hotell, noe som selvsagt også gjelder oss. Vi har pr. i dag ingen konkrete planer, men dette er noe som vil bli vurdert fremover.

Jeg vil benytte anledningen til å ønske deg en fortsatt fin sommer og håper at vi kan få ønske deg velkommen tilbake til vårt hotell ved en senere anleding.

general manager

Anmeldt 7. juni 2016 via mobile enheter

Besøkte hotellet i forbindelse med jobb i begynnelsen av juni 2016.

Hotellet ligger meget sentralt til i Vadsø, og kun 5 km fra flyplassen.

Betjeningen, i sær resepsjonistene, er veldig hyggelige og profesjonelle.

Middagen er helt ok, og blir servert raskt til tross for bare en servitør og ganske mange gjester. Frokosten er god. Et minus var at det manglet flere ting-blant annet speilegg. På spørsmål om det kom mer svarte betjeningen "ja, med en gang". 20 minutter etter kom det endelig. Da var jeg akkurat ferdig med frokosten.

Rommene er små, og uten annen lufting en vinduet. I første etasje ut mot en trafikkert vei mot dette stenges når rommet forlates og om natten. Det betyr dårlig luft. Dette er et stort minus.

TV på veggen er montert slik at den ikke kan sees bra fra sengen. Det er heller ingen kontorstol, kun en slags puff. Det er dumt hvis man må jobbe litt på rommet.

Hotellet trenger en solid makeover. Betjeningen var derimot tipp topp!

Opphold: juni 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Hansemann73
Anita Elisabeth N, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2016

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at du satte pris på den flotte gjengen som utgjør team Vadsø. De gjør en veldig flott jobb og for meg er det en sann glede å jobbe sammen med de.
Jeg forstår veldig godt at tv-en kan være til irritasjon slik det er montert nå, vi kommer imidlertid til å få nye tv-er på romme og da vil vi hensyn ta akkurat plassering iforhold til seng. Vedr. puffen så må jeg være enig med degi at det hadde vært bedre med en skikkelig stol til skrivebordet. Det er noe som også vi blir å ta med oss, neste gang vi renoverer rommene.

Jeg vil benytte anledningen til å ønske deg en riktig god sommer og håper at vi får se deg tilbake til Vadsø!

direktør

Anmeldt 4. juni 2016

Dette er et mindre hjemmekoselig hotell. De ansatte er serviceinnstilt, hyggelig og hjelpsom. Kjøkkenet serverer god lokal mat (både fiske- og kjøttretter). Det eneste som trekker litt ned er at man av og til bli minnet på at hotellet trenger renovering.
Varanger er et fantastisk sted for tilreisende som ønsker og aktivt søker aktiviteter utenfor hotellet. Hotellet har lagt til rette for dette gjennom utleie av sykler. Flere og gode turmuligheter, spesielt for de av oss som er foto- og fugleinteressert.

Romtips: Jeg foretrekke rommene ned mot hovedgaten på grunn av lyset og utsikten.
  • Opphold: mai 2016, reiste på forretningsreise
Takk, KAE007

Hei og tusen takk for din tilbakemelding! Det var veldig hyggelig å lese at du har satt pris på ditt opphold hos oss, og at du har gode minner fra Varanger.

Jeg vil benytte anledningen til å ønske deg en veldig fin sommer og håper at vi kan få ønske deg velkommen tilbake til vårt hotell senere.

direktør