Anmeldt 20. oktober 2017

Hotellet har ansatte som er veldig service innstilte. Har overnattet flere ganger på hotellet og har alltid blitt møtt med vennlighet. De har god frokost, gode senger og bra standard. Kan anbefale dette hotellet.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, lenag150
Anita S, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Kjære Lena, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det var også svært hyggelig å lese at du setter pris på vårt personale, de vil virkelig sette stor pris på din tilbakemelding.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. september 2017

Ble møtt av en vennlig resepsjonist og fikk raskt tildelt et rom i tredje etasje med utsikt mot bakgaten. Rommet var helt greit. Litt lite og litt slitt, men greit nok. God seng. Frokosten var veldig bra med et godt utvalg. Konferanselokalet var en tragisk opplevelse. Jeg var selv arrangør av seminaret. Midt i rommet sto en projektor på et stativ med ledninger slengende bortover gulvet. I enden av rommet var det et enkelt gammeldags lerret som var trekt ned. Ingen muligheter for lyd, og ingen moderne tilkoblinger til PC. Det eneste som var i forhold til dagens standard var prisen på lokalitetene. Den var som om lokalet skulle ha vært toppmoderne. Blir nok ikke flere konferanser fra vår side på dette hotellet før lokalene er modernisert. Ellers så var selve konferansepakken med kaffe, lunsj etc. grei nok.

• Opphold: august 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Bård B
Anita S, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Hei Bård, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Fra tid til annen så trenger man å fornye seg selv og vi er nettopp ferdig med å renovere de fleste av rommene våre, samt resepsjonen. Vi er også klar over standarden på dette møterommet og vi planlegger å foreta en oppgradering hvor blant annet projektoren blir montert i taket og koblet opp til et godt lydanlegg.
Det var hyggelig å lese at du var fornøyd med frokosten, vi har et godt kjøkken og får som regel veldig gode tilbakemeldinger på maten.
Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss og ta gjerne kontakt med oss.

De beste ønsker

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med jobbreise. Fikk et nydelig oppusset rom helt i enden av 4.etg med utsikt. Meget hyggelig betjening og frokosten var en av de bedre jeg har opplevd.
Det var noe støy på grunn av oppussing, men ikke så mye at det var til sjenanse.

Opphold: august 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Vacation727585
Svar fra ledelsen:Besvart 29. august 2017

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det var veldig hyggelig å lese at du satt pris på oppholdet hos oss, dette er noe vi team Vadsø setter veldig stor pris på.

Velkommen tilbake!

general manger

Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Hotellet lå greit til.
Rommet vi fikk var veldig trangt og badet knøtt lite. Der var ikke ventilasjon på rommet. Frokosten var bra. De holdt på å fikse opp i lobbyen, men det skjenerte ikke oss noe.
Vi kom sent og reiste tidlig.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, masterdesis
Svar fra ledelsen:Besvart 15. august 2017

Hei og takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Du har rett i at en del av rommene våre er relativt små. Imidlertid så er det viktig for oss at vi holder en høy romstandard, derfor holder vi på å renovere de aller fleste av rommene våre, samt resepsjonsområdet. Det var veldig hyggelig å lese at du var fornøyd med frokosten vår og den får vi mye skryt for.

Vi håper at dere ved en annen anledning finner tid til å besøke Varanger og dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Fint rom, men badet trenger renovering. God seng og fin utsikt.Frokosten var bra. De holdt på pusse opp rommene. Noe rot rund om på Hotellet. Hyggelig betjening. Best utsikt fra rommet som vender mot havet.

Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, Svein J
Svar fra ledelsen:Besvart 7. august 2017

Hei og takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Vi er midt i en periode med renovering og jeg må virkelig beklage at det var noe rot. Du har helt rett i at de rommene som vender mot syd har en nydelig havutsikt.

Ønsker deg en fortsatt god sommer og velkommen tilbake til Varanger og til Scandic Vadsø.

Scandic Vadsø