Polar Hotel(Båtsfjord)
Vardo Hotel(Vardø)
TripAdvisor
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Jeg overnattet på hotellet to helger på rad i november 2017. Det var en helt spesiell opplevelse,- positivt. Personalet er svært serviceinnstilt. De gjør absolutt sitt beste for at du som gjest skal ha et best mulig opphold. Og det på en varm og genuin måte. Anbefaler sterkt dette hotellet.

Opphold: november 2017, reiste med familie
Takk, Mirabell60
Anita S, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2017

Hei Mirabell, og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne flotte tilbakemeldingen. Jeg er stolt av å få jobbe sammen med team Vadsø og de vil bli veldig glad over å lese dette.

Vi ønsker deg et fin førjulstid og hjertelig velkommen tilbake til vårt hotell.

Anmeldt 19. november 2017

• Opphold: november 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Tilbragte 4 døgn på dette hotellet ifm jobb. For min del er dette eneste hotellalternativet i Vadsø og jeg har bodd her før. Bygningsmessig er det helt ok, badet var kanskje i minste laget men helt ok. Det som er endret siden sist jeg var her er servicen. Den var bare rett og slett meget bra. Vennlige, imøtekommende og hjelpsomme må jo være stikkordene. Kort sagt et meget behagelig opphold. Eneste minuset er mangel på sild til frokost, men det er jo en smakssak...

Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Per M
Anita S, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Hei Per og tusen takk for en veldig fin tilbakemelding på ditt opphold hos oss. Veldig hyggelig å lese at du satte pris på team Scandic Vadsø , jeg er veldig stolte av ha så flotte kollegaer, og de vil sette stor pris på denne fine tilbakemeldingen!
Vedr. frokosten så skal vi absolutt ha sild på frokostbuffeten, så dette sjekker jeg opp med kjøkkensjefen.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 23. oktober 2017

Fikk tildelt et ganske så lite rom (403), som etter lukten var ganske så ny-oppusset. Trangt lite bad, hvor det ikke var noen plass å sette toalettmappen. Røykvarsler i tak var plastret igjen, noe som var en forglemmelse fra elektrikere fikk jeg beskjed om etter at jeg ga beskjed om dette. Det skal også sies at jeg de neste 2 nettene fikk et annet rom, og da med en helt annen standard. Tommelen opp for de som ordnet det for meg :) Ellers er jo selve hotellet veldig trivelig, med kjempehyggelig betjening og kokker. MIdt i sentrum av kvenbyen Vadsø, og kort avstand til butikker og spisesteder ( om du ikke velger å benytte hotellets eget spisested). Kommer garantert hit flere ganger :)

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tor H
Anita S, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Hei Tor og takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Først vil jeg beklage at det rommet du først fikk ikke var slik det skulle være, men veldig flint at vår resepsjon ordnet opp i dette, slik skal det være. Det var veldig hygglig å lese at du trives hos oss, det vil vårt team sette pris på.
Du er hjertelig velkommen tilbake!
De beste ønsker fra

Anmeldt 20. oktober 2017

Hotellet har ansatte som er veldig service innstilte. Har overnattet flere ganger på hotellet og har alltid blitt møtt med vennlighet. De har god frokost, gode senger og bra standard. Kan anbefale dette hotellet.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, lenag150

Kjære Lena, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det var også svært hyggelig å lese at du setter pris på vårt personale, de vil virkelig sette stor pris på din tilbakemelding.

Velkommen tilbake!