ScandicHotels.comUSD 136
Expedia.comUSD 135
TripadvisorUSD 136
Vio.com
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Greie rom, men det er lytt mellom rommene og utenfra.
Små, men oppussede bad. Det var ikke varmtvann når vi ankom, pga vedlikehold. Kom på igjen etter noen timer. Frokosten er ganske bra. Hotellet ligger sentralt plassert i Vadsø sentrum.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, bem68
Scandicvadso, Daglig leder på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Bem68.

Tusen takk for din tilbakemelding på Tripadvisor. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive noen ord om oss.
Jeg ser at du ankom da vi byttet et rør som var sprunget lekk, og beklager at det ikke var vann før etter noen timer. Dette var vedligkehold som var nødvendig.
Da hotellet er gammelt kan det nok være litt lytt. Isolasjon mellom rom var kanskje ikke det beste i gamledager.
Hyggelig at du satte pris på frokosten, dette jobber vi hardt for at skal være av tipp topp karakter.

Ønsker deg en flott uke.

Tron Olsen
Acting General Manager

Anmeldt 7. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
AnitaS5461, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Anmeldt 24. september 2018

Jeg hadde bestilt ett superior rom, som koster noe mer enn ett vanlig enkelt rom, med at det var kun dette som var ledig i perioden. Da jeg fikk rommet, så var det ingenting som tydet på at dette var ett superior rom jeg fikk, rommet var lite og trangt. Prisen stilte ikke opp til rommet og forventningene.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Inakd
AnitaS5461, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei Inakd.

Først vil jeg takke for at du har skrevet noen ord om oss på Tripadvisor. Selv det denne gangen ikke var av det positive salget, er jeg glad du tok deg tid. Jeg har forsøkt å finne deg i vårt system, men det har jeg ikke klart. Det er slik at våre rom er små og trange og jeg jobber nå med å få endret romkategoriene våre, da det noe misvisende. Jeg forstår at man regner med et større rom når man velger Superior, da dette er vanlig på de fleste hoteller. Jeg håper du kan ta direkte kontakt med meg, neste gang du kommer til Vadsø. Da skal jeg påse at du får et bedre rom, dersom kapasiteten tilsier dette.
Jeg håper jeg hører fra deg, og ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe annet jeg kan hjelpe meg.

Med vennlig hilsen
Tron Olsen
Acting General Manager.

Anmeldt 10. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
AnitaS5461, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Anmeldt 24. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anita S, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018