Travelocity
ScandicHotels.com
eDreams
Anmeldt 20. juli 2020

Voksent par bodde en natt på gjennomreise. Hyggelig personale fra resepsjon til frokostsal. Rommet var lite og badet nærmer seg renovering. Greit hotell for en natt God frokost til tross for kornabegrensninger.

Takk, Runardo
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Runardo.

Takk for dine 3 stjerner etter ders opphold hos oss. Vi setter pris på dine tilbakemeldinger.

Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandicvadso, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Anmeldt 23. mars 2020

Stort sett er alle Scandic-hotellene i Nord-Norge er ikke verdt pengene. Prisene er som om dette er et fint, nytt og flott hotell. Men nesten alle av dem viser mangel på vedlikehold i flere år. Rommene på Scandic hoteller koster det samme som Thon og andre hoteller, og her får du minst for pengene.

Dette er dog et greit hotell i "Scandic klassen" faktisk.
Veldig trivelig personale har de. Det har det vært hver gang jeg har vært her, så thumbs up til dem.
Etter å ha tatt verdens tregeste heis kom jeg til et rom som var overraskende bra. Har Bodde her for ett år siden også, da fikk jeg et ganske så mye dårligere rom, så dette var en positiv overraskelse.
Rent og pent var det, og jeg sov veldig godt.
Par småting, som ødelagt støpsel, samt at dorullen er plassert slik at den tar i kneet ditt når du sitter på do... Av en eller annen grunn ser dorull-plassering ut til å være noe Scandic hotellene glemte da de designet badene, For jeg har opplevd veldig mange merkelige dorullplasseringer på Scandic hotellene i Nord Norge.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, Sodd79
Scandicvadso, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Hello.

Thank you for taking the time to leave us a review. We really appriciate your kind words, and will take your comments on the toiletrolls with us.

Best regards,

Anmeldt 8. mars 2020

Jeg forventer ikke noe luksushotell i lille Vadsø. Og det er forsåvidt heller ikke Scandic Vadsø. Men ut fra de få timene jeg tilbragte der vil jeg si at dette er et koselig lite hotell, akkurat slik man forventer av Scandic på et lite sted. Rent og pent, kurrant størrelse på rommet, god madrass og hyggelig betjening. Minus for 0 trykk i dusjen (kunne vært en ekstra stjerne i min rating).

Dato for oppholdet: mars 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, A1350ELjb
Scandicvadso, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Dear A1350ELjb.

Thank you so much for the 3-star review.

I am sorry to hear that the pressure in the shower wasnt satisfactury.

Hope to hear from you again, so that we can fix this. We do not know your name, so if you would be so kindt to contac me it would be of much help. This way we can prevent this happening to our other guests.