Haymarket1
Tron Olsen, General ManagerScandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. sep. 2020
Hei Fizzy54
Dette var trist lesing.

Hotelsjefen vet jeg ikke hvem du sikter til, da den siste hotelsjefen fortsatt er her, men i en annen stillng.

Frokosten er nok ikke som den var da det er smittevernsregler å følge, og dette påvirker vår normale frokost.

Rommene skal ikke være støvete, og stikkontakten skal selvsakt sitte fast. Det er vanskelig for meg å følge opp din tilbakemedling, da vi ikke har hatt noen gjest med ditt brukernavn.

Badene på våre standard rom er små, det legger vi ikke skjul på. Så om du har hatt standard rom før, er størrelsen den samme på alle rommene. Utformingen er forskjellig og skaper selvsagt en opplevelse av at noen av de er mindre enn andre.

Jeg hadde satt stor pris på om du tok kontakt direkte med meg, slik at jeg kan følge opp din tilbakemelding.

Ser frem til å høre fra deg.

Direktør.
      Se flere hoteller i Vadsø
      Anmeldt 20. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Sammen med et vennepar har vi hatt en rundtur i Finnmark og har overnattet på Scandic hoteller i Kirkenes, Karasjok, Alta, Honningsvåg og Vadsø, tilsammen ni netter. Hotellet i Vadsø kom desidert dårligst ut. Vi ble tildelt rom der bad/toalett var i svært dårlig forfatning, og vi måtte få byttet rom. Hvorfor hotellet tildeler så dårlige rom når de har bedre ledige, er en gåte.
      Frokosten var heller ikke bra. Andre dagen ble det delt ut frokostposer i resepsjonen (!) , men uten tallerken og glass. Bemanningen denne morgenen var på et lavmål, kun en person betjente både resepsjon og frokostområde.
      Vi forstår at coronasituasjonen er krevende for bransjen, men dette var ikke bra Scandic Vadsø. Hotellene i Kirkenes , Karasjok og Honningsvåg hadde en helt annen tilnærming til utfordingene.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, torlorangandersen
      Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Torlorangandersen.

Dette var trist lesing, og jeg må få beklage.

Jeg har forsøkt å finne din booking, men siden jeg ikke vet når du bodde er det vanskelig for meg å sjekke opp hva som har skjedd.
      Det stemmer at vi har hatt utfordringer med bemanning, da det har vært permitteringer og ferieavvikling. Noe som dessverre slo litt uhelding ut noen dager.
      Vi ble overrasket over den flotte responsen nordmenn gav reiselivet i nord, og dette gav dessverre noen utfordringer.
      Om dette var tilfelle med deres opphold kan jeg ikke svare for, men jeg er glad dere gir oss tilbakemeldingen. Og jeg må få beklage igjen deres opplevelse.
      Jeg hadde satt pris på om dere tok kontakt med meg, slik at jeg kan får gått igjennom det som skjedde.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

General Manager

Anmeldt 20. juli 2020

Voksent par bodde en natt på gjennomreise. Hyggelig personale fra resepsjon til frokostsal. Rommet var lite og badet nærmer seg renovering. Greit hotell for en natt God frokost til tross for kornabegrensninger.

1  Takk, Runardo
      Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Runardo.

Takk for dine 3 stjerner etter ders opphold hos oss. Vi setter pris på dine tilbakemeldinger.

General Manager

Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
      • Reisetype: Reiste med venner
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Scandicvadso, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020