Booking.comUSD 169
ScandicHotels.comUSD 169
Orbitz.comUSD 170
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

God frokost og gode senger. Trenger man mer? Ja, god service i en vanskelig koronatid, bra beliggenhet og nærhet til byen. Alt det innfridde. Jeg er fornøyd. Det eneste er at de kunne opplyst på nettsidene sine at trimrommet av avstengt. Men det er småting.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Bruckner70
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Hei Bruckner70.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Beklager at det ikke kom frem godt nok at vårt trimmrom var stengt, men grunne korona restriksjoner, må vi holde dette stengt.

Tron Olsen
General Manager

Anmeldt 23. februar 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2021

Anmeldt 16. februar 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2021

Anmeldt 30. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Anmeldt 16. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2020