ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Ganske små rom med litt ubehagelige senger. Vi fikk et dobbeltrom men med to enkeltsenger skjøvet sammen, de gled fra hverandre bare man så på de så det var rimelig umulig å sove to voksne og et barn komfortabelt. Veldig tynne hodeputer var det også.
Frokosten var god men med dårlig utvalg av pålegg.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Jsjslsb
Anmeldt 14. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi kjørte i land fra Hurtigruten nordgående midt på natt, før vi fikk kaffe ombord. Så vi stoppet på hotellet og fikk oss kaffe til å ta med i bilen til videre reise. Fikk en hyggelig prat med resepsjonisten om mye og mangt i lokalsamfunn og næringslivet sine utfordringer.

Takk, alfmagne
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

God frokost og gode senger. Trenger man mer? Ja, god service i en vanskelig koronatid, bra beliggenhet og nærhet til byen. Alt det innfridde. Jeg er fornøyd. Det eneste er at de kunne opplyst på nettsidene sine at trimrommet av avstengt. Men det er småting.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Bruckner70
Tron Olsen, General Manager på Scandic Vadsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Hei Bruckner70.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Beklager at det ikke kom frem godt nok at vårt trimmrom var stengt, men grunne korona restriksjoner, må vi holde dette stengt.

Tron Olsen
General Manager