Vio.com
StayForLong
Priceline
eDreams
Anmeldt 23. august 2018

Hotellet ligger på øya rett ved byen (7min å gå). Fin utsikt mot byen og indre deler av havna. (om du har rom mot sør)
Hotellet består av gamle Moelven -braker. Noe som gjø det veldig lytt mellom rommene og ut mot gang. Det er en veldig enkel standard med små rom og trange bad. Sengene var helt grei, men litt smal (75cm). Det var rent og greit. Frokosten var som rommet liten. Og meget enkel. Synes man kan forlange litt med for en pris på kr1095

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Leif W
Anmeldt 17. september 2017

Bodde her i 3 dager. Hotellet ligger fint til på øya, kun en kort spasertur til Vadsø by.
Veldig gode senger og hyggelig betjening. Grei og enkel frokost. Rommet var rent og pent, men badet er slitt, men det har hotellet informert om og oppussing kommer etter hvert.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Terje V
Anmeldt 5. juli 2017

Fin beliggenhet nært byen og nært til turområde. God frokost, gode senger. God service, trivelig personale. God rengjøring. Dårlig avgrensing av dusjområdet på badet. TV apparatet hadde litt dårlige bilder.

Romtips: Utsikt mot byen i andre etasje.
Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Begjo52
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Lite koselig hotell, greit rom, forferdelig og lite bad. Ok mat, men mye søppel og dårlig opprydding i fellesareal/ resepsjon. Liten oppfølging på å fylle opp kaffe/te. Hadde dette vært i orden hadde det blitt bedre score.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, dokkelis
Anmeldt 21. april 2017

Bodd her flere ganger når det har vært fult på andre overnattingssteder. Alt minner om et internat/institusjon/brakkeleir. Rommene har enkel standard, på nivå med hostel eller rom på en institusjon. Bor her kun når jeg må.

Dato for oppholdet: november 2016
4  Takk, familienhansen2017