“Gode baguetter”

Pals matopplevelser
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Vadsø
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Tar ofte turen innom når jeg er i Vadsø og handler en baguett til lunsj. Godt fyll og mange valgmuligheter.

Har spist pasta her tidligere. Generøs porsjon og god smak med mye kylling.

Serverer også dagens middag i tillegg til fast meny med pasta, omelett o.l.

Takk, gunn_maganda

Anmeldt 31. oktober 2018

Ypperlig mat i trivelige omgivelser. Dette er stamkneipa mi for å spise i Vadsø. Enkel innredning. Hyggelig betjening og skikkelig mat.

Takk, maestroaamann
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Når man er i Vadsø så er et besøk her obligatorisk. Ikke så store utvalget men utrolig deilig mat. Har prøvd det meste på menyen opp gjennom årene og blir aldri skuffet. Her får man enkelt og greit veldig god mat. Anbefales på det varmeste og kommer helt sikkert igjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 324perm
Anmeldt 30. april 2018

Vi Fikk servert et meget god lunsj, bestående av elgbiff. Vi var 5 stk som alle bestilte det samme og alle var enige om at det var nydelig mat

Dato for besøk: april 2018
Takk, Randi H
Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Var i Vadsø noen dager og endte opp her 2 dager. Ved første besøk prøvde jeg en enkel elgkarbonade og det var en god opplevelse. Velsmakende men kanskje litt lite mat for den prisen. Mitt endre besøk resulterte i en veldig bra Bacalao. Mye og veldig god mat. Trivelig old style lokaler og vennlig betjening. Jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 324perm

Reisende som så på Pals matopplevelser, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Pals matopplevelser? Del dine erfaringer!