“Anbefales!”

Pals matopplevelser
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Vadsø
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige torsketunger og kokt laks! Gode porsjoner, trivelig betjening. Vi vil bare spise her når vi er i Vadsø!

Takk, reinveien

Anmeldt 10. mars 2020

Har gode og rause lunsjalternativer, men jeg vil fremheve stedet som serverer "husmannskost" basert på sesongbaserte råvarer, for eksempel "mølje" det vil si fersk skrei, rogn og lever. Uformell stemning.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, halgeirr2018
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Veldig godt sted for en skikkelig lunsj. Bestilte bakt potet. Var mye mat. Og du må sette den sammen selv.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 830stineh
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Spiste kjempegod reinsdyrbiff i går. God mat og stor porsjon. Kan anbefales! Skal prøve torsketunger der i dag.

Dato for besøk: november 2019
Takk, aldor51
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! En kjøtt og en fiskerett til dagens middag hver dag. Jeg spiste røkt hyse der i dag. Den var perfekt tilberedt med gulrotstuing , poteter og bacon.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Gryktkkeliky

Reisende som så på Pals matopplevelser, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Pals matopplevelser? Del dine erfaringer!