“Anbefales på det sterkeste”
Anmeldelse av Pals matopplevelser

Pals matopplevelser
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Vadsø
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 18. august 2020

Vi var tilfeldig på en butikk i Vadsø, for vi var på utkikk etter noe tur utstyr. Så jeg spurte de som jobbet der om dem hadde en anbefaling der man får kjøpt god lunsj og først de nevner er Påls matopplevelse. Dette slo ikke feil, her var det så hjemmekoselig og god mat, som jeg anbefaler å spise her. Jeg spiste selv elg og min forlovede spiste reinsdyr. Du vil ikke angre på å gå spise her

1  Takk, Hans Ole S

Anmeldt 21. juli 2020

Om du er glad i torsketunger med den genuine smaken, så er Påls matopplevelser virkelig å anbefale. Deilig mat og hyggelig betjening i trivelige lokaler.

Takk, bj_rnarvidm2020
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige torsketunger og kokt laks! Gode porsjoner, trivelig betjening. Vi vil bare spise her når vi er i Vadsø!

Takk, reinveien
Anmeldt 10. mars 2020

Har gode og rause lunsjalternativer, men jeg vil fremheve stedet som serverer "husmannskost" basert på sesongbaserte råvarer, for eksempel "mølje" det vil si fersk skrei, rogn og lever. Uformell stemning.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, halgeirr2018
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Veldig godt sted for en skikkelig lunsj. Bestilte bakt potet. Var mye mat. Og du må sette den sammen selv.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 830stineh

Reisende som så på Pals matopplevelser, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Pals matopplevelser? Del dine erfaringer!