På jakt etter skatter

Anmeldt 25. september 2019
474agnethek
Mye godt utvalg, supert for gjenbruk

Anmeldt 2. juli 2019
halgeirr2018
Vadsø, Norge

Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Stoppet innom en kort tur for å se etter skatter. Veldig mye fint antikk,men fant ingenting å kjøpe...mye kopper og fat,men de fleste var der bare 2og 3 av...

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 474agnethek
Anmeldt 26. august 2019

Jeg har lest at Det hvite hus er en av de attraksjonene i Vadsø. Var innom en dag i august på vei til Hemningsberg. Vennlig ekspeditør, men ikke noe kupp, dvs noe spennende å finne. Jeg er interessert i samisk kultur og håpet å finne noe ( photos, bøker, gamle samiske bruksgjenstander) men dessverre hadde ikke lykken på min side.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, nyuszikajesper
Anmeldt 2. juli 2019

Butikken har et gedigent utvalg av varer, til fornuftige priser. Sist jeg var der var innehaver villig til å ta i mot "bestilling" dvs se etter en spesifikk vare jeg ønsket. Super service.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, halgeirr2018
Anmeldt 25. juni 2019

Hvita hjorten har en ubeskrivelig vakker beliggenhet ved bredden av Vänaren og med Läckö slott rett utenfor vinduet. Menyen er lokal og nydelig, og serveres av dyktige og smilende personale med god kunnskap om mat og vin, og med et våkent og godt øye for kunden. Prisene er også hyggelige, i hvert fall for oss nordmenn. Vi anbefaler et besøk hit på det varmeste!!!

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, Linda F
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Tar turen innom Det Hvite Hus hver gang når jeg er i Vadsø. Mitt inntrykk er at det kommer ofte inn nye varer. Prisnivået er lavere enn hva jeg forventer og jeg føler bestandig at jeg gjør en god handel her.

Pluss for at de har varer i alle prisklasser og stort spenn i vareutvalget.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, gunn_maganda