“Rause porsjoner, men gjerrig med krydderet”
Anmeldelse av Indigo

Indigo
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Vadsø
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Som overskrifta sier; store porsjoner (klarte ikke å spise opp alt og tok med resten av min porsjon til lunsj dagen etter), men syns både min og min mors mat var litt tam i smaken. Lillebror sin mat var sterk, men fortsatt ikke mye smak av det indiske kjøkkenet.

Gresk salat har jeg fått med flere indiske restauranter i Oslo og, men syns det var merkelig med masse mais i salaten.

Raitaen til 60,- var en kjempeskål med tynn suppe og svære grønnsaksbiter, merkelig.

Prismessig syns jeg det er for dyrt i forhold til opplevelsen. For min del kunne godt porsjonene ha vært mindre hvis det betydde lavere priser.

Takk, gunn_sof

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

En jevnt over god restaurant, veldig hyggelig betjening. Rause porsjoner. Serverer indisk og tradisjonell restaurantmat. Det indiske tilpasses etter din smak. Koselig atmosfære. Det praktiske er at du kan gå rundt hjørnet (gatekjøkken) og bestille indisk take-away fra samme kjøkken, det har vi brukt mange ganger. Hvis jeg skal gi trekk for noe, synes jeg det er litt overpriset i restauranten.

Takk, halgeirr2018
Anmeldt 31. oktober 2018

"Standard" meny av indisk mat. Store porsjoner. Hyggelig betjening. Grei beliggenhet. Relativt dyrt i forhold til kvaliteten.

Takk, maestroaamann
Anmeldt 29. oktober 2018

Spennende meny med andre smaker enn de vanlige som du oftest finner på restauranter. Trivelig atmosfære.

Takk, berntakselj
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Dette var på Michelin nivå! God service og deilig mat! Vil definitivt ta turen innom igjen.
..................
..................

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jojo J

Reisende som så på Indigo, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Indigo? Del dine erfaringer!