“Ypperlig service og ok pris”
Anmeldelse av Indigo

Indigo
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vadsø
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Levering, Reservater
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Serverer indisk-inspirert mat, for det meste tilpasset norske ganer. Men du kan bestille så sterkt du ønsker, om så at maten bare gir en følelse og ikke smak. Fornuftige priser. Praktisk løsning med gatekjøkken/take away rundt hjørnet hvor du kan kjøpe dagens indiske og ta med hjem, i tillegg til klassisk gatekjøkken-mat. Rause porsjoner.

Dato for besøk: august 2019
Takk, halgeirr2018

Anmeldt 16. juni 2019

Indisk-inspirert mat. Hyggelig betjening. Kvaliteten på maten står dessverre ikke i forhold til prisnivået.

Takk, maestroaamann
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Vi prøvde kebab med hvitløksdressing som forrett, nr. 4, 9 og 10 i hovedrett, raita og både plain og hvitløks nan. Vi klarte absolutt ikke å spise opp alt, men alt smakte indisk og kjempe godt.
Anbefales å spise her ☺️ God service var på plass også

Dato for besøk: juni 2019
Takk, faizab2018
Anmeldt 2. mai 2019 via mobile enheter

Spiser ofte på Indigo, og har alltid vært fornøyd.
I tillegg til restauranten, har de også en bitteliten plass på baksiden. Der kan du plukke opp take-away, evt spise inne.
Litt billigere, men maten er like fantastisk.
I går ble det tur dit, og jeg bestilte lam tikka Masala, (styrke 3), naanbrød med hvitløk, salat med fetaost, ris, og et glass vann.
Suverent!
Svære porsjoner, kjapt levert, og utrolig deilig mat.
Anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, N4695BPerice
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Som overskrifta sier; store porsjoner (klarte ikke å spise opp alt og tok med resten av min porsjon til lunsj dagen etter), men syns både min og min mors mat var litt tam i smaken. Lillebror sin mat var sterk, men fortsatt ikke mye smak av det indiske kjøkkenet.

Gresk salat har jeg fått med flere indiske restauranter i Oslo og, men syns det var merkelig med masse mais i salaten.

Raitaen til 60,- var en kjempeskål med tynn suppe og svære grønnsaksbiter, merkelig.

Prismessig syns jeg det er for dyrt i forhold til opplevelsen. For min del kunne godt porsjonene ha vært mindre hvis det betydde lavere priser.

Takk, gunn_maganda

Reisende som så på Indigo, så også på

Bugøynes, Sør-Varanger

Har du vært i Indigo? Del dine erfaringer!