“Overnatting og mat”
Anmeldelse av Meieriet Restaurant

Meieriet Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Vardø
Anmeldt 24. august 2021

Ble tatt imot på en hyggelig måte. Fikk servert mat selv om kjøkkenet var stengt for kvelden. Nydelig fish and chips. Rommet var helt ok med gode senger. Egg og bacon til frokost, som ble laget og servert rykende fersk. Nystekt vaffel som en overraskelse etterpå. Vertskapet slo av en prat og gjorde oppholdet minneverdig.

Takk, ElinAnnaH

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig opphold på meieriet - enkelt sted - store rom og fint bad. Få rom, så bestill i god tid. Drives av et veldig serviceorientert ektepar, fikk gode anbefalinger og hyggelig prat. Møreste hvalkjøttet du kan tenke deg, og nydelig krydret stekt hyse. Bestilte frokost dagen i forveien og wow - solide porsjoner.

Takk, astrids46
Anmeldt 10. juli 2021

Biffmedaljongen jeg spiste i dag er det møreste kjøttet jeg har kjent.sammen med bakt potet og løk. Kjøttet får 6 av 6. Betjeningen veldig hyggelig og fortalte hva vi burde se i Vardø. Veldig vennlige.

Takk, 890livl
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Spiste middag her. God mat og hyggelig betjening. Flott atmosfære som var bygget på et tema rundt film.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, JanAasnes
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Lite, koselig sted drevet av et norsk-amerikansk par. Jeg bestilte biffsnadder og ble lovet at det kom til å være det beste biffsnadderet jeg hadde smakt. Det stemte!!!!! Gud, så nydelig mat. Laksen også er helt prima.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Bedusken

Reisende som så på Meieriet Restaurant, så også på

Har du vært i Meieriet Restaurant? Del dine erfaringer!