“Kunden bestemmer ikke”
Anmeldelse av Meieriet Restaurant

Meieriet Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 7 Restauranter i Vardø
Anmeldt 3. september 2021

Var innom for en middag. Slitt lokale, lite innbydende både fra utsiden og innvendig.
På menyen sto det bl.a. hvalbiff. Tenkte jeg skulle smake det. På menykartet sto det medium stekt men jeg tenkte det ordner kjøkkenet. Når jeg bestilte retten fikk jeg beskjed om at de bare serverte den medium stekt. Jeg spurte pent om å få den godt stekt men det fikk jeg ikke. Forklaring: kokken stekte ikke kjøtt godt stekt!! Prøvde meg med om det ikke var kunden som bestemte var svaret kontant NEI. Måtte da bestille biffsnadder som får terningkast 3. Og kjøttet i biffsnaddret var godt stekt!!! Besøker ikke det stedet mer.

1  Takk, okf123

Anmeldt 24. august 2021

Ble tatt imot på en hyggelig måte. Fikk servert mat selv om kjøkkenet var stengt for kvelden. Nydelig fish and chips. Rommet var helt ok med gode senger. Egg og bacon til frokost, som ble laget og servert rykende fersk. Nystekt vaffel som en overraskelse etterpå. Vertskapet slo av en prat og gjorde oppholdet minneverdig.

Takk, ElinAnnaH
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig opphold på meieriet - enkelt sted - store rom og fint bad. Få rom, så bestill i god tid. Drives av et veldig serviceorientert ektepar, fikk gode anbefalinger og hyggelig prat. Møreste hvalkjøttet du kan tenke deg, og nydelig krydret stekt hyse. Bestilte frokost dagen i forveien og wow - solide porsjoner.

Takk, astrids46
Anmeldt 10. juli 2021

Biffmedaljongen jeg spiste i dag er det møreste kjøttet jeg har kjent.sammen med bakt potet og løk. Kjøttet får 6 av 6. Betjeningen veldig hyggelig og fortalte hva vi burde se i Vardø. Veldig vennlige.

Takk, 890livl
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Spiste middag her. God mat og hyggelig betjening. Flott atmosfære som var bygget på et tema rundt film.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, JanAasnes

Reisende som så på Meieriet Restaurant, så også på

Har du vært i Meieriet Restaurant? Del dine erfaringer!