eDreams
Agoda.com
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

På grunn av litt rare tider så var dette eneste alternativer for overnatting i Vardø på kort varsel. Vi hadde en helt ok overnatting her. Sengene var skikkelig gode, og det var godt med utstyr på kjøkkenet til å lage mat, også gode sitteplasser med bla. Gyngestoler.

Dusjen var skikkelig varm og hadde skikkelig godt vanntrøkk. Men det luktet gammelt og fuktlukta satt seg i klærne som var med inn på badet. Toalettet var også gammelt og lite vedlikeholdt, men fungerte.

Vi synes kanskje prisen var litt for høy med tanke på fasilitetene, men ett helt ok sted å overnatte.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt i går

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 6. august 2020

Romtips: Try to haggle a cheaper price!
Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldt 18. oktober 2020