Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Hamningberg Old Fishing Village på
Anmeldt 27. august 2019

Kjøreturen fra Vardø foregår på en meget smal vei.Beregn god tid. Tut gjerne når du kommer til et veistykke med dårlig oversikt. ( Dette trikset lærte vi i Nord-Italia, hvor vi kjørte mye på lignende veier.) Landskapet er mektig og fryktinngytende.
Vi har regnet med å finne et fraflyttet, forfallent fiskevær. Istedenfor så vi stort sett nydelige små hus, som ble tydeligvis brukt som hytter.

3  Takk, nyuszikajesper
Anmeldt 18. august 2019

Veien ut til Hamningberg er verdt turen. Helt spektakulært og annerledes natur enn ellers i Norge. Veien er smal så man må kjøre ut til siden for å passere biler som kommer i mot. Mange fine strender med Barentshavet rett inn. røft og tøft. Vi så både rev, rein og sauer på vår vei. Det er flere steder langs veien hvor man kan overnatte i bobil.

Takk, Mooni-14
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Det mest fascinerende med Hamningberg var veien utover. Smal vei med fantastiske bergformasjoner. En tur som er absolutt å anbefale.

1  Takk, JanAasnes
Anmeldt 13. august 2018

anbefales.3-mil-fra-vardo.fantastisk-natur-ble-fraflyttet-i-60-årene-men-er-meget-populær-sommertid-en-helt-spesiell-plass-som-anbefales

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, tvilling56
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Når du har kjørt i noe som føles som en evighet, på en vei som klorer seg fast langs stein, sjø og fjell kommer du til enden av Europa. Vakre og fredfulle Hamningberg. Vi hadde med oss en fetter som er "kjentmann" og personlig tour guide. Neste gang håper vi å kunne overnatte slik at vi kan få sett oss godt omkring.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 400metteg