Hamningberg: The Rocky Road til slutten av Europa Driving Audio Tour med VoiceMap
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 5,20
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hamningberg Old Fishing Village på
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vel verd turen, spektakulært landskap som blir flottere og flottere etterhvert som man nærmer seg stedet. Nb kjører du med campingvogn og tar av denne - slå ned sidespeilene på bilen. Det er fine, men trange veier. Holdt på å gå galt! Masse reinsdyr, sau og ulike fuglearter. Hyggelig bitte lite sted med to serveringssteder og vi kan anbefale fish and chips.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, astrids46
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

En fantastisk kjøretur gjennom et magisk landskap, hvor man kommer til et koselig fiskevær. Er man i nærheten er det absolutt verdt turen.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 511einarb
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

En fantastisk veg til Hamningberg og et idyllisk fiskevær. Autentiske hus fra pomortiden. Flott at noen tar vare på stedet. Burde vært en sommerkafé som var åpen

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 27. august 2019

Kjøreturen fra Vardø foregår på en meget smal vei.Beregn god tid. Tut gjerne når du kommer til et veistykke med dårlig oversikt. ( Dette trikset lærte vi i Nord-Italia, hvor vi kjørte mye på lignende veier.) Landskapet er mektig og fryktinngytende.
Vi har regnet med å finne et fraflyttet, forfallent fiskevær. Istedenfor så vi stort sett nydelige små hus, som ble tydeligvis brukt som hytter.

Dato for opplevelse: august 2019
3  Takk, nyuszikajesper
Anmeldt 18. august 2019

Veien ut til Hamningberg er verdt turen. Helt spektakulært og annerledes natur enn ellers i Norge. Veien er smal så man må kjøre ut til siden for å passere biler som kommer i mot. Mange fine strender med Barentshavet rett inn. røft og tøft. Vi så både rev, rein og sauer på vår vei. Det er flere steder langs veien hvor man kan overnatte i bobil.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Mooni-14