“Overraskende bra”
Anmeldelse av Pakora Asian Restaurant

Pakora Asian Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Vardø
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Eneste åpne café i Vardø da vi kom på en søndag. Så ikke ut som allverden, men serverte kald øl og veldig bra fish and chips. Rent, pent og raskt. Dette er verdt et besøk

Takk, HildeB323

Anmeldt 13. august 2018

et-familiested-med-god-asian-mat-noe-for-en-hver-smak-ligger-ved-gamke-årsether-i-strandgaten-og-like-ved-det-gamle-barnehjemmet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tvilling56
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

En helt grei asiatisk restaurant, med veldig hyggelig betjening. Et tips er å bestille pølser og chips til barna hvis de liker det -
Står ikke på menyen men har det.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, b_rrel
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Vi var innom for lunsj og fikk god service og god mat. Hadde fersk fisk på menyen. Fine og ordentlige lokaler. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, olemagnek2017
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig personale og god mat. Servering i trivelige lokaler. Rask service. Anbefales om familien er på tur.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Bjørn Tore R

Reisende som så på Pakora Asian Restaurant, så også på

Har du vært i Pakora Asian Restaurant? Del dine erfaringer!