“Artig mat og god service!”
Anmeldelse av Kafé Sult

Kafé Sult
Vurdert som nr. 268 av 412 Restauranter i Nordland
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Cafe Sult på Hamsunsenteret kan varmt anbefales! Prøv Edvardas vaffel! Laks i vaffel er en sikker vinner! Hyggelig betjening og god mat!

Takk, Y_SOL_RFO_READ
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

I jakten på et sted for en kaffepause med noe godt til, havnet vi her. Og fint var det... Foruten meget god kaffe, med gratis påfyll, fikk vi valget mellom sjokoladekake m bringebærsaus og klassiskeren Toscakake m is. Ofte er det deilig å slippe alle valgene... to valg var helt perfekt. Både barn og foreldre ble storfornøyd. Dette var godt. Vi koste oss veldig. Etterpå fløy vi ut i sola og nøt høstfargene...

Dato for besøk: september 2019
Takk, 748audunm

Reisende som så på Kafé Sult, så også på

Har du vært i Kafé Sult? Del dine erfaringer!