“Elegant restaurant”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 14 av 80 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: Burgers - Cocktails - Games På Gatsby serverer vi dere fantastiske burgere og drikke! Våre cocktails er invitert med friske urter og mixet sammen for å gi en frisk og naturlig smak. Liker du digital dart? VI har det nyeste av dart systemer som er perfekt for venner og grupper!
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Lokalet til Gatsby er veldig fint og elegant, noe som gjør at det ikke føles ut som en fast-food restaurant, men heller en restaurant som bruker tid på å gjøre maten mer fristende. Med en del spennende smakskombinasjoner på burgerne og siderettene skal man klare å bestille mat som faller i smak.

Jeg bestilte «Spanish Gold» med bla. Chorizo, manchego og chilimajo. Den anbefales, men ved mitt besøk var jeg ikke helt fornøyd med selve burgeren. Den var ikke veldig saftig og må ha vært stekt mer enn medium (som er det de sier den skal være). Derfor får de ikke full pott av meg, men håper de forbedrer seg til neste gang.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, markuswalho

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig god service og den beste burgeren jeg har smakt på lenge! Kjempegod service og ekstra poeng for kort ventetid 10/19

Takk, mariusj322
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, gode drinker, kort ventetid og ikke minst utrolig bra service anbefales på det sterkeste‍♀️

Takk, karolinea877
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Fredagsrttermiddag, Full restaurant. Hyggelig betjening. Kjapp servering. Nydelige hamburgere. Anbefales!

Takk, Havar56
Anmeldt 1. oktober 2018

Jeg syntes burgeren jeg fikk var god, men milkshaken var helt fantastisk. verdt et besøk hvis du er sulten.

Takk, HildeN192

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!