“Grei burger”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 12 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Tredje gangen vi besøker Gatsby. Smakt bedre burger forrige ganger, men en grei opplevelse. Bestilte brus attåt. Denne ble servert med enorme mengder is, så er du tørst, ve om brus uten isbiter. (det gjorde vi ved påfyll)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 326yngvel

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Her kan de jammen burgere. Og tilbehøret . Nam nam. Nydelige løkringer og fantastiske gode burgere. Milkshaken er et måltid i seg selv, så denne kan deles om en har spist middag der.
Koselig med en liten skål pop corn mens en venter på maten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, EliO286
Anmeldt 30. desember 2018

Fin atmosfære, hyggelig betjening, god mat for både små og store og godt utvalg av godt drikke for voksne. Anbefales og vi kommer mer enn gjerne igjen.

Takk, Kjetil N
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Lokalet til Gatsby er veldig fint og elegant, noe som gjør at det ikke føles ut som en fast-food restaurant, men heller en restaurant som bruker tid på å gjøre maten mer fristende. Med en del spennende smakskombinasjoner på burgerne og siderettene skal man klare å bestille mat som faller i smak.

Jeg bestilte «Spanish Gold» med bla. Chorizo, manchego og chilimajo. Den anbefales, men ved mitt besøk var jeg ikke helt fornøyd med selve burgeren. Den var ikke veldig saftig og må ha vært stekt mer enn medium (som er det de sier den skal være). Derfor får de ikke full pott av meg, men håper de forbedrer seg til neste gang.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, markuswalho
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig god service og den beste burgeren jeg har smakt på lenge! Kjempegod service og ekstra poeng for kort ventetid 10/19

Takk, mariusj322

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!