“Oj - det var skuffende!”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 12 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

2 familier, 8 personer, veldig sultne og hadde fått restauranten anbefalt av hotellet, så vi booket derfor bord god tid i forveien. Ved ankomst får vi vite at pga mye takeaway(!) er ventetiden på mat ca en time. Vi spurte derfor om vi da, siden restauranten ikke hadde gitt oss beskjed om dette på sms, kunne kanskje servere noe chips el.l i ventetiden. Det kunne de.
Maten kom 1,5 time senere!!! 7 burgere, en salat. Medium+ viste seg å være WellDone+++
Smakene var ikke så verst, med unntak av spicy burger...som var så spicy at alle andre smaker ble borte. Vi slukte maten, og brusen (som var fraværende av kullsyre!!), og ba om regningen. Vi orket ikke sitte lenger enn vi måtte, da musikken i lokalet var så høyt at normal samtale var umulig. Det toppet seg med at nachochipsen vi ‘fikk’ i ventetiden var på regningen...
Dette var et uproft sted vi aldri kommer til å besøke igjen, og ikke anbefaler til noen. Med mindre man er alene, elsker høy musikk, brent mat, og har mye tid til overs. Vel bekomme.

2  Takk, Norway1975

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ventet over en time på maten. Når den endelig kom var den ene burgeren ikke stekt og den andre var alt for røkt.

3  Takk, mreinsnes
Anmeldt 9. juli 2020

Etter at vi hadde ventet i 60 minutter på maten fikk vi kalde burgere og fries. Ventet i det minste en beklagelse da vi sa fra, men servitøren ignorerte vår klage.

2  Takk, Annejoer
Anmeldt 29. juni 2020

Dette var på uteserveringen med foodtruck. Vi bestilte burgere og fries, og ventet i over en time på å få maten, grunnet innkjøringsproblemer med teknologien. Både burger og fries (vanlig og søtpotet) var utmerket da vi endelig fikk maten. I tillegg fikk vi gratis drikke som plaster på såret for den lange ventetiden. Vi hadde heldigvis god tid og været var strålende, så takket være god service sitter vi igjen med en fin opplevelse.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, IngvilBg
Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med å spise god mat her med noe godt i glasset på si. Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 6lack

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!