“Store forventninger men ble skuffet”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 13 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 28. juli 2020

Vi hadde store forventninger ettersom denne hadde fått bra anmeldelser, men det er tydelig at folk i Bodø ikke er spesielt kravstore, for denne maten var ikke noe å skryte av. Kjøttet var tørt, og tilbehøret var heller ingen høydare. Etter min mening får du omtrent like bra burger på Mc Donalds.

Takk, Anne N

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige servitører. Fin atmosfære, blir å dra tilbake dit. Anbefales på det sterkeste!!

1  Takk, idanylund
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Servitør spurte oss om bestilling av mat like etter vi hadde satt oss, men vi ønsket å se gjennom meny før vi bestilte.

Etter dette virket det som at vi ble glemt og det tok litt tid før servitøren kom tilbake.

Jeg bestilte en Classic og burgeren smakte veldig godt og det var en fin atmosfære der.

Kanskje dere skulle fått en digital meny og så kunne vi f.eks. bestilt via Vipps.

Alt i alt anbefalt plass!

2  Takk, franzzo
Anmeldt 22. juli 2020

Vi var et stort følge på 18 personer, og det førte til rot ved bestilling. Betjeningen (som kun snakket engelsk) håndterte oss som fire grupper til tross for at vi satt ved ett langbord. Det som førte til at vi ikke fikk maten samtidig. Det tok en time og ti minutter før siste gruppe fikk maten sin! Det ble heller ikke informert om at det kom til å bli venting. Personalet viste lite forståelse for vår frustrasjon over lang ventetid og rotete servering. Da vi endelig fikk burgerne var både de og tilbehøret godt, men absolutt ikke verdt ventetida!

1  Takk, 19kjellb
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

2 familier, 8 personer, veldig sultne og hadde fått restauranten anbefalt av hotellet, så vi booket derfor bord god tid i forveien. Ved ankomst får vi vite at pga mye takeaway(!) er ventetiden på mat ca en time. Vi spurte derfor om vi da, siden restauranten ikke hadde gitt oss beskjed om dette på sms, kunne kanskje servere noe chips el.l i ventetiden. Det kunne de.
Maten kom 1,5 time senere!!! 7 burgere, en salat. Medium+ viste seg å være WellDone+++
Smakene var ikke så verst, med unntak av spicy burger...som var så spicy at alle andre smaker ble borte. Vi slukte maten, og brusen (som var fraværende av kullsyre!!), og ba om regningen. Vi orket ikke sitte lenger enn vi måtte, da musikken i lokalet var så høyt at normal samtale var umulig. Det toppet seg med at nachochipsen vi ‘fikk’ i ventetiden var på regningen...
Dette var et uproft sted vi aldri kommer til å besøke igjen, og ikke anbefaler til noen. Med mindre man er alene, elsker høy musikk, brent mat, og har mye tid til overs. Vel bekomme.

2  Takk, Norway1975

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!