“God på burger - lite annet”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 13 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Sendte denne mailen 12. juli 2020, men har fortsatt ikke fått svar, og jeg velger derfor å legge igjen anmeldelsen her. Det skal sies vi har besøkt restauranten med gode matopplevelser ved bestilling av burger, men at ventetiden generelt er opp mot en time eller mer.

Hei. Vi var i dag og spiste hos dere. Jeg er flittig bruker av Trip Advisor, men er så skuffet over besøket at jeg heller vil melde dere direkte. Vi sto i kø og ventet til dørene åpnet kl 14 i dag søndag 12.juli. Vi er et par med en datter på 2 år. Vi bestilte en burger med dirty fries til mannen, samt grillet laks, grillspyd med kylling og søtpotetfries på deling til meg og min datter. Vi ventet i 45 minutter på maten - noe jeg synes er i lengste laget med tanke på at dørene akkurat hadde åpnet og vi var nummer to i køen. Burgeren til samboer smakte brent, og den bittelille laksefileten var ihjelstekt og ekstremt tørr, med en kjip »eplesalat» ved siden av. At denne retten koster 159 kroner er for meg en gåte. Kyllingspydet var greit nok, men begge rettene var altfor lite mat. Jeg skjønner man skal bestille en eller to sideretter til, men hovedingrediensen, kylling og laks, skal da vel tilsvare én porsjon? Heldigvis for meg ville ikke datteren min ha mat, og jeg fikk spise hovedrettene.

Vi har i dag betalt 724 kroner for en kjip matopplevelse hos dere. Vi kunne ha klaget der og da, men med tanke på hvor full restauranten etter hvert ble, orket vi ikke en ny runde med venting. Håper på tilbakemelding på denne mailen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, IdaKristin88

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Første gang i Bodø, og vi som er litt vel glad i denne type mat forhåndsbestilte bord her.
Utmerket plassering på torget i herlig sommersol.
Godt utvalg i burgere og div småretter som kyllingvinger, løkringer, ulike fries etc.
Meget godt utvalg i øl, sider, drinker.
Anbefaler kyllingvinger, løkringer og dirty fries.
Tom Collins drink var meget frisk og deilig syrlig.
Vi storkoste oss, og vanedyr som vi er ble det besøk her dagen etterpå også
Supertrivelige servitører som var oppmerksomme og blide.

Takk, Nina S
Anmeldt 28. juli 2020

Vi hadde store forventninger ettersom denne hadde fått bra anmeldelser, men det er tydelig at folk i Bodø ikke er spesielt kravstore, for denne maten var ikke noe å skryte av. Kjøttet var tørt, og tilbehøret var heller ingen høydare. Etter min mening får du omtrent like bra burger på Mc Donalds.

Takk, Anne N
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige servitører. Fin atmosfære, blir å dra tilbake dit. Anbefales på det sterkeste!!

1  Takk, idanylund
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Servitør spurte oss om bestilling av mat like etter vi hadde satt oss, men vi ønsket å se gjennom meny før vi bestilte.

Etter dette virket det som at vi ble glemt og det tok litt tid før servitøren kom tilbake.

Jeg bestilte en Classic og burgeren smakte veldig godt og det var en fin atmosfære der.

Kanskje dere skulle fått en digital meny og så kunne vi f.eks. bestilt via Vipps.

Alt i alt anbefalt plass!

2  Takk, franzzo

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!