“Nydelig burger”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 13 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Litt uvant bestillingsmetode men når vi fant ut av det så fungerte det utmerket. Utrulig god mat, kom raskt og smakte fortreffelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Raygron69

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kult sted, rask service, god øl. Bestilling med mobil, men allikevel rask service. Bestilte hamburger, denne var noe tørr, men smaken var aller tiders. Pommes frites smakte utmerket, savner dog litt mer trøffelsmak på trøffelfritesen.
Trivelig og serviceinnstilt personale

Takk, kimhG6473OA
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Kult sted med god service. Fikk beskjed om at maten kom til å ta 45-50 å lage på grunn av stor pågang, men denne kom mye raskere enn det. Hyggelige servitører, god mat og god øl. Kommer gjerne tilbake!

Takk, lisabL5541PP
Anmeldt 12. juli 2021

Vi har hatt mange gode opplevelser her, men nå er nivået alt for lavt. Venter nå på mat på andre timen, og er mange andre rundt oss som har ventet lengre. Alt for dårlig, vi kommer ikke tilbake med det første.

Takk, Travelsavvy95
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Har vært her noen ganger de siste årene, både med venner og familie, og synes det er hipp som happ både med servering og kvaliteten på maten. Bestilte barneburger som bare var delt i to og derfor tørr. På grunn av koronarestriksjoner (naturlig nok), var ikke dette et koselig sted denne gangen. Det var kald trekk fordi alle dører var åpne. Det er synd det alltid er noe å utsette på maten og servicen, fordi jeg vet at de kan servere god mat om de vil.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, IdaKristin88

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!