“Tørt ihjelstekt indrefilet”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 13 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 23. juli 2021

Hit i den tro at de kunne servere god burger. Ble tatt imot av en dørvakt i ikke innbydende klær, ingen velkommen eller lignende. Indrefileten var seig den kom med 2 stk suggene våte løkringer (tror det var løkringer). Brødet var svidd sort og forkullet på ene siden. Smakte aldeles ikke godt i det hele tatt. Bestilte drinker via appen deres, men den såg ikke ut som noen av servitørene brukte. Sa fra vi hadde bestilt og viste det til en av servitørene hun forlot oss og noe servering kom ikke får vi tok det opp med ny servitør. Betalte å dro, takk for besøket var det heller ikke. Så dra heller annet sted å spise burger. Kjæresten bestilte annen burger og var lite imponert både av mat og service.

Har gitt karakteten 1 fordi det ikke går an å gi null.

1  Takk, frodet609

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Litt uvant bestillingsmetode men når vi fant ut av det så fungerte det utmerket. Utrulig god mat, kom raskt og smakte fortreffelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Raygron69
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kult sted, rask service, god øl. Bestilling med mobil, men allikevel rask service. Bestilte hamburger, denne var noe tørr, men smaken var aller tiders. Pommes frites smakte utmerket, savner dog litt mer trøffelsmak på trøffelfritesen.
Trivelig og serviceinnstilt personale

Takk, kimhG6473OA
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Kult sted med god service. Fikk beskjed om at maten kom til å ta 45-50 å lage på grunn av stor pågang, men denne kom mye raskere enn det. Hyggelige servitører, god mat og god øl. Kommer gjerne tilbake!

Takk, lisabL5541PP
Anmeldt 12. juli 2021

Vi har hatt mange gode opplevelser her, men nå er nivået alt for lavt. Venter nå på mat på andre timen, og er mange andre rundt oss som har ventet lengre. Alt for dårlig, vi kommer ikke tilbake med det første.

Takk, Travelsavvy95

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!