“Byens beste burger!”
Anmeldelse av Gatsby Burger & Bar

Gatsby Burger & Bar
Vurdert som nr. 13 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 22. august 2021

Flott restaurant i Bodø, og en av mine favoritter! VELDIG lang ventetid når det er mye gjester! Men maten er verdt det! spicy dirty fries er ett must!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Anna-ElisabethKris

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Det tok altfor lang tid å få maten servert. Når vi spør etter maten viser det seg at de ikke har begynt å tilberede våre retter ennå. Da hadde det gått 40 minutter.
Etter 52 minutter ble maten servert. Ikke imponert - Styr unna!

Takk, Shone786
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

God servitør for å ta imot. God plass og avstand hver bord. Vi bestilt spareribs. God ribs for to, men for lite salat til to personer. Det kunne vært bedre med en lite skål med chips. Perfekt to forskjellige saus BBQ og buffalo saus. Vi gir 7 poeng av 10.

Takk, noon_korat
Anmeldt 23. juli 2021

Hit i den tro at de kunne servere god burger. Ble tatt imot av en dørvakt i ikke innbydende klær, ingen velkommen eller lignende. Indrefileten var seig den kom med 2 stk suggene våte løkringer (tror det var løkringer). Brødet var svidd sort og forkullet på ene siden. Smakte aldeles ikke godt i det hele tatt. Bestilte drinker via appen deres, men den såg ikke ut som noen av servitørene brukte. Sa fra vi hadde bestilt og viste det til en av servitørene hun forlot oss og noe servering kom ikke får vi tok det opp med ny servitør. Betalte å dro, takk for besøket var det heller ikke. Så dra heller annet sted å spise burger. Kjæresten bestilte annen burger og var lite imponert både av mat og service.

Har gitt karakteten 1 fordi det ikke går an å gi null.

1  Takk, frodet609
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Litt uvant bestillingsmetode men når vi fant ut av det så fungerte det utmerket. Utrulig god mat, kom raskt og smakte fortreffelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Raygron69

Reisende som så på Gatsby Burger & Bar, så også på

Har du vært i Gatsby Burger & Bar? Del dine erfaringer!